افشای نام کسی که به استقلال «‌Notice‌» داد!

پس از تکذیب خبر ارسال نوتیس سیدحسین حسینی به این باشگاه، این سوال مطرح است که چه کسی به باشگاه استقلال نوتیس داده است؟

افشای نام کسی که به استقلال «‌Notice‌» داد!

پس از اینکه باشگاه استقلال خبر ارسال نوتیس سید حسین حسینی به این باشگاه را تکذیب کرده است، این مساله مطرح می‌شود چه کسی به باشگاه استقلال نوتیس داده است؟

شب گذشته (سه‌شنبه)، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی، به ارسال اخطار (نوتیس) یکی از بازیکنان استقلال اشاره کرد و در آن گفت‌وگو برداشت شد که سید حسین حسینی، کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت نسبت به مطالبات خود به باشگاه استقلال نوتیس داده است.

این مساله با واکنش سیدحسین حسینی همراه شد. دروازه‌بان استقلال طی انتشار مطلبی در فضای مجازی در واکنش به خبر اظهار کرد:‌ «من هیچ نوتیس یا اخطاری به باشگاه استقلال نداده‌ام و از صحبت‌هایی که درباره من شده واقعا تعجب کردم. متاسفانه در این مدت که نیاز به حمایت داشتم، چیزی جز فشار و تخریب ندیدم.»

در ادامه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت:‌حسینی هیچ گونه اخطاری به باشگاه ارسال نکرده و این مساله توسط مجری برنامه مطرح شد و حتی اعلام کردم این نوتیس به خاطر قرارداد دلاری است. او کاپیتان استقلال است و اتفاقا در صحبت‌هایم به حمایت از این بازیکن و سایر بازیکنان پرداختم. بازیکنان استقلال در حال حاضر با همه توان و تمرکز برای مسابقات پیش رو آماده می‌شوند و این حواشی تاثیری در روحیه آن‌ها ندارد.

حالا سوالی که مطرح می‌شود، این است که چه کسی به باشگاه استقلال نوتیس داده است؟ طبق پیگیری‌ها، منظور مدیرعامل باشگاه استقلال،‌ بازیکنان خارجی این تیم بوده است. طبق روالی که وجود داشته است، بازیکنان خارجی استقلال، در برخی از برهه‌های زمانی، پیش از سررسید مطالباتشان به باشگاه استقلال نوتیس ارسال می‌کنند تا بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند و طبق اطلاعات موجود، بازیکنان خارجی استقلال، طلب عقب‌مانده‌ای از باشگاه استقلال ندارند تا باشگاه استقلال از این نظر مشکلی برای ادامه کار خود با بازیکنان خارجی نداشته باشد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65599

ارسال نظر