واکنش گل‌گهر درباره پیشنهاد استقلال به قلعه‌نویی

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان به ماجرای پیشنهاد همکاری استقلال برای قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

واکنش گل‌گهر درباره پیشنهاد استقلال به قلعه‌نویی

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان ضمن رد پیشنهاد همکاری برای قلعه‌نویی، کنار گذاشته شدن محسن فروزان را فنی قلمداد کرد.

محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در خصوص شایعات به وجود آمده در مورد حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی و استقلال گفت: این صحبت ها فقط گمانه‌زنی‌ها رسانه‌ها است و هنوز هیچ نامه‌ای به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال به باشگاه ما در این خصوص ارائه نشده است. به هر حال فوتبال ما یک ساختار دارد و مربیان و بازیکنان با یک باشگاه قرارداد دارند. هر باشگاهی که نمی تواند سر خود کاری بکند و بخواهد کسی را جذب کند.

وی افزود: باید بگویم در صورت پیشنهاد احتمالی نیز هم ما هم آقای قلعه‌نویی سفت و سخت به قرارداد و همکاری خود با یکدیگر پایبند هستیم. خدا را شکر باشگاه در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده و ما از اعضای باشگاه از کادرفنی تا بازیکنان حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه در خصوص کنار گذاشته شدن محسن فروزان از تیم گل‌گهر نیز گفت : مسائل فنی به کادرفنی مربوط است. آنها با توجه به شرایط تشخیص می‌دهند که یک بازیکن در ترکیب نباشد حالا هر بازیکنی که در ترکیب یک تیم نبود از آن تیم اخراج شده است ؟

اسفندیارپور در مورد : اتفاقات گل گهر و مجموعه باشگاه به شفافیت مالی اعتقاد دارد. باشگاه استقلال و پرسپولیس تازه از امسال وارد بورس شدند و هنوز شفافیت به آن صورتی که باید اجرا شود وجود ندارد؛ اما ما تنها باشگاهی بودیم که از دو سال پیش صورت‌های مالی ما به صورت مستند وجود دارد. ما خوشحال هستیم و از این موضوع استقبال می‌کنیم که همه در بورس باشند و همه چیز از قراردادها تا آپشن‌ها به صورت شفاف ثبت شود و خدا را شکر گزارش های سازمان خصوصی نشان داد گل‌گهر در چه وضعیتی قرار دارد.

وی در مورد وضعیت گل‌گهر در نیم فصل نخست گفت: ان‌شاالله اگر بتوانیم بازی عقب افتاده خود را پیروز شویم می‌توانیم به دو امتیازی پرسپولیس در صدرجدول برسیم و خدا را شکر با تلاش مجموعه گل‌گهر از کادرفنی تا بازیکنان و اعضای باشگاه تیم در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است که امیدوار هستیم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل گل‌گهر در خصوص تقویت این تیم در نیم فصل دوم اظهار داشت: به طور حتم تیم برای ادامه روند رو به رشد خود در برخی از پست ها شاید نیاز به تقویت داشته باشد اما گفتم مسائل فنی به کادرفنی مربوط است؛ ولی هنوز کادرفنی هنوز لیستی به ما نداده است. اما به طور حتم هدف ما موفقیت تیم است و در این راستا قدم بر می داریم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65474

ارسال نظر