استقلالی ها جریمه می شوند؟

شکست دور از انتظار استقلال، مقابل تراکتور به طور حتم با جریمه مربیان و بازیکنان این تیم همراه خواهد بود.

استقلالی ها جریمه می شوند؟

شکست دور از انتظار استقلال، مقابل تراکتور به طور حتم با جریمه مربیان و بازیکنان این تیم همراه خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با نمایشی ضعیف و دور از انتظار به تراکتور باخت تا انتقادات زیادی از این تیم را به دنبال داشته باشد.

به طور حتم این شکست با واکنش باشگاه استقلال همراه خواهد شد؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که برای دریافت پول اللهیار صیادمنش به ترکیه سفر کرده است در اولین گام طبق آیین‌نامه باشگاه استقلال جرایمی را برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

او قصد دارد به زودی جلسه‌ای را با ریکاردو ساپینتو برگزار کند تا توضیحات سرمربی تیمش را درباره دلایل افت استقلال در هفته‌های اخیر شنیده و راهکارهایی در نظر بگیرد تا از تکرار ناکامی‌ها جلوگیری شود.

با توجه به اینکه استقلال روز سه‌شنبه در جام حذفی رویارویی دوباره‌ای با تراکتور خواهد داشت تلاش مجموعه آبی‌پوشان بر این است تیم را از نظر روحی و روانی ریکاوری کنند اما به طور حتم اگر استقلال در جام حذفی وداعی زودهنگام داشته باشد هیچ بعید نیست اتفاقاتی در این تیم بیفتد که منجر به تغییرات شود.

گفتنی است نشست هفتگی هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز طبق روال معمول در یکی از روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شود و یکی از محورهای اصلی گفت‌وگوی مدیران ارشد باشگاه، نتایج تیم در هفته‌های اخیر خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64726

ارسال نظر