رونالدو رکورد زد

کریستیانو رونالدو با انتقال به باشگاه النصر به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا تبدیل شده است.

رونالدو رکورد زد

کریستیانو رونالدو با انتقال به باشگاه النصر به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا تبدیل شده است.

، کریستیانو رونالدو دیشب در مراسمی رسمی به هواداران باشگاه عربستانی النصر معرفی شد تا دوران حضور او در این باشگاه آغاز شود.

النصر با ارائه یک پیشنهاد نجومی به ستاره پرتغالی موافقت او را جلب کرد تا کریستیانو راهی حاشیه جنوبی خلیج فارس شود. بر اساس قراردادی که بین دو طرف امضا شده سی‌آرسون تا سال ۲۰۲۵ بازیکن النصر خواهد بود و در این مدت هر سال ۲۰۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

این دستمزد ۲۰۰ میلیون یورویی باعث شد رونالدو به صدر فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا برسد. اگر فهرستی تهیه کنیم که فوتبالیست‌ها را تنها از نظر میزان دستمزد سالانه‌ای که فوتبالیست‌ها از باشگاه‌هایشان می‌گیرند او با ۲۰۰ میلیون یورو صدرنشین این فهرست است.

رونالدو رکورد زد

رتبه دوم در اختیار کیلیان امباپه است. او از پاری سن ژرمن هر سال ۱۳۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. با اینکه انتظار می‌رفت رتبه دوم در اختیار رقیب دیرینه کریستیانو، لیونل مسی، باشد اما قراردادی که امباپه تابستان گذشته با پی‌اس‌جی بست باعث شد او با دستمزد جدیدش از مسی پیشی بگیرد.

لیونل مسی با دستمزد ۱۲۲ میلیون یورو در سال رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. درحالیکه انتظار می‌رود به زودی شاهد تمدید قرارداد لئو با باشگاه پاریسی باشیم ممکن است او با قرارداد جدیدش از امباپه پیشی گرفته و به رتبه دوم صعود کند.

رتبه چهارم فهرست هم در اختیار یک بازیکن پاری سن ژرمن است. نیمار با دستمزد سالانه ۸۸ میلیون یورو این رتبه را به خود اختصاص داد.

از رتبه چهارم تا پنجم شاهد کاهش قابل توجه میزان دستمزد هستیم و این نشان می‌دهد پاری سن ژرمن با مالکان قطری خود از چه میزان نقدینگی قابل توجهی برخوردار است. محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول با ۵۳ میلیون یورو در رتبه پنجم پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا قرار دارد.

رتبه‌های ششم تا دهم فهرست از این قرار است: ارلینگ هالند از منچسترسیتی با ۴۰ میلیون یورو در سال – روبرت لواندوفسکی از بارسلونا با ۳۵ میلیون یورو در سال – ادن هازارد از رئال مادرید با ۳۲ میلیون یورو – آندرس اینیستا از ویسل کوبه با ۳۱ میلیون یورو در سال – کوین دی بروینه از منچسترسیتی با ۳۰ میلیون یورو در سال.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64424

ارسال نظر