علی دایی: جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم

علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.

علی دایی: جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم

علی دایی در چند ماه اخیر بار‌ها در صدر اخبار قرار گرفته و حتی عده‌ای با حمله به مغازه او، اسطوره فوتبال ایران را بی‌شرف و وطن‌فروش نامیدند. این اقدام در راستای حمایت علی دایی و همسرش از اعتصابات بوده و آن‌ها رستوران و جواهرفروشی خود را در آن روز‌ها تعطیل کرده بودند.

همچنین هفته پیش همسر و دختر علی دایی در حال سفر به دبی بودند که هواپیمای حامل خانواده دایی هنگام خروج از کشور در کیش فرود آمد و آن‌ها به تهران برگشتند و اعلام شد مونا فرخ آذری همسر علی دایی ممنوع الخروج است.

این اتفاقات باعث شد تا جریانی رسانه‌ای علیه اسطوره فوتبال ایران و جهان جبهه بگیرند. در جدیدترین واکنش‌های این‌چنینی، کارشناس شبکه افق در جملاتی عجیب و تمسخرآمیز درباره علی دایی گفت: ایشان قهرمان محسوب نمی‌شود. خدا به ایشان قد بلندی داده و هرکسی سانتری می‌کشید، توپ به سر او برخورد می‌کرد و وارد دروازه می‌شد... این افراد قهرمانان ما نیستند! قوه قضاییه و نهاد‌های امنیتی این افراد را ممنوع الخروج نکنند تا این‌ها بروند و کشور کمی تطهیر شود.

علی دایی در بخشی از مصاحبه اش با عادل فردوسی پور می‌گوید:

* من همیشه گفتم فوتبال بهانه و دلیلی شده تا من کنار مردم باشم و جایگاه اجتماعی که الان در بین مردم دارم را مدیون فوتبال هستم.

* برای فوتبال جوانی ام را گذاشتم و به خاطرش بالای ۳۰۰تا بخیه خوردم.

* عادل فردوسی پور در وصف دایی می‌گوید: انقدر لجم می‌گیرد که عده‌ای می‌گویند که علی دایی فقط جلو دروازه می‌ایستاد و گل می‌زد. دایی انواع گل را زده است. از برگردان گرفته تا شت پشت هجده قدم تا ضربه ایستگاهی و گل با ضربه سر.

* جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیزی در زندگیم عوض نمی‌کنم.

* در کنار مردم بودن یک حس و حال دیگری به آدم می‌دهد. کار کوچکی که در جامعه انجام می‌دهم، شادی اش تا ماه‌ها با من می‌ماند.

* ممنوع الکار هم باشم افتخار می‌کنم به خاطر حرف حقی که زدم ممنوع الکار هستم. من آویزان این فوتبال نیستم و هیچ موقع هم نبودم.

منبع: خبر ورزشی

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64347

ارسال نظر