این بازیکن پرسپولیس به تمام معنا شیاد و سلطان حاشیه است

استوکس به تمام معنا یک شیاد عیاش بود. به یاد بیاورید که در دورانی که تحت قرارداد پرسپولیس بود، چطور تصاویر خوش‌باشی‌هایش در امارات منتشر می‌شد. نهایتا هم دوران فوتبال او زودتر از حد انتظار به پایان رسید.

این بازیکن پرسپولیس به تمام معنا شیاد و سلطان حاشیه است

مهاجم ایرلندی پیشین پرسپولیس که در میانه‌های لیگ نوزدهم سرخپوش شد و خیلی زودتر از حد انتظار این تیم را ول کرد و رفت. حتی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در توضیح اتفاق اخیر گفته است: «لوکادیا نسخه شیک استوکس بود.» آیا همینطور است؟ به‌نظر می‌رسد دست‌کم ۴تفاوت بین مهاجم هلندی و فوروارد ایرلندی وجود داشته باشد.

نخستین تفاوت آنها ثمردهی فنی است. استوکس واقعا هیچ کاری برای پرسپولیس نکرد. جمع دقایق حضور او در پیراهن سرخ‌ها به چیزی حدود ۱۰۰دقیقه محدود شد، بدون آنکه گلی بزند. لوکادیا اما طی دوران حضورش در پرسپولیس ۶گل برای این تیم به ثمر رساند و اگر قرمزها هنوز بالای جدول قرار دارند، بخشی از این موقعیت به‌خاطر گل‌های مهم اوست.

استوکس همین بلا را سر تیم‌های سابقش هم در آورده بود. نمونه بارز و مشخص آن داستان نافرجام حضور او در تراکتور بود. مهاجم ایرلندی آنقدر در تبریز بی‌نظمی کرده بود که محمدرضا زنوزی رسما به باشگاه پرسپولیس توصیه کرد قید جذب این بازیکن را بزند، اما محمدحسن انصاری‌فرد که تشنه تصمیمات پوپولیستی بود، توجهی به این مسئله نشان نداد. این در حالی است که در سوابق لوکادیا پیش از حضور در پرسپولیس از این قبیل رفتارها دیده نمی‌شد.

استوکس به تمام معنا یک شیاد عیاش بود. به یاد بیاورید که در دورانی که تحت قرارداد پرسپولیس بود، چطور تصاویر خوش‌باشی‌هایش در امارات منتشر می‌شد. نهایتا هم دوران فوتبال او زودتر از حد انتظار به پایان رسید. لوکادیا اما با خانواده‌اش به ایران آمد و هر بار به مرخصی رفت به موقع برگشت. او حاشیه خاصی نداشت، تا اینکه تصمیم غیرمنتظره را گرفت.

نهایتا باید به این نکته هم اذعان کرد که استوکس در شرایط کاملا عادی و صرفا به‌دلیل بی‌مبالاتی خود ایران را ترک کرد، این در حالی است که دست‌کم لوکادیا توصیه سفارت هلند به این منظور را به‌عنوان پشتوانه منطقی تصمیمش در اختیار داشت. می‌توانید با این گزاره موافق یا مخالف باشید، اما شاید حداقل برای خود او، این یک دلیل قانع‌کننده بوده باشد. هدف مطلب جاری دفاع از کار لوکادیا نیست، تنها یادآوری این نکته مسلم است که هیچ‌کس را نباید با سلطان حاشیه، آنتونی استوکس مقایسه کرد!

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63815

ارسال نظر