زیباترین گل جام جهانی انتخاب شد

گل تیم ملی برزیل مقابل صربستان به عنوان زیباترین گل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.

زیباترین گل جام جهانی انتخاب شد

گل ریچارلیسون مهاجم تیم ملی برزیل مقابل صربستان که در اولین بازی سلسائو در جام جهانی قطر به ثمر رسید به عنوان زیباترین گل جام جهانی قطر ۲۰۲۲ انتخاب شد.

ریچارلیسون، مهاجم برزیلی باشگاه تاتنهام، در اولین بازی تیم ملی کشورش که در مقابل صربستان برگزار شد یک گل تماشایی با ضربه‌ای آکروباتیک به ثمر رساند. برزیل تا پیش از این گل ۱-۰ از حریف پیش افتاده بود و با گل ریچارلیسون موفق شد صربستان را ۲-۰ شکست دهد.

این گل روز جمعه به عنوان زیباترین گل جام جهانی قطر انتخاب شد. ریچارلیسون در این تورنمنت سه گل برای برزیل به ثمر رساند. او در همان بازی مقابل صربستان گل اول تیمش را هم به ثمر رسانده بود. در مرحله یک‌هشتم نهایی که برزیل با اقتدار از سد کره جنوبی گذشت هم این مهاجم برزیلی یک گل دیگر برای سلسائو وارد دروازه حریف کرد.

زیباترین گل جام جهانی با شرکت هواداران فوتبال در یک رای‌گیری انتخاب شد. ریچارلیسون برای به دست آوردن این عنوان رقبای سرسختی در مقابل داشت. از جمله می‌توان به شوت از راه دور تماشایی سالم الدوساری بازیکن عربستان در بازی این تیم مقابل آرژانتین اشاره کرد.

گل کیلیان امباپه به آرژانتین در فینال جام جهانی که نتیجه بازی را ۲-۲ کرد هم یکی از نامزدهای بهترین گل این تورنمنت بود. لیونل مسی، ستاره بزرگ جام، هم با یک گل در این فهرست نامزدها حضور داشت. شوت مسی از بیرون محوطه جریمه که در بازی آرژانتین مقابل مکزیک قفل دروازه‌ها را باز کرد از نامزدهای بهترین گل این جام بود.

گل ریچارلیسون در حالی به عنوان زیباترین گل این جام انتخاب شد که تیم او برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل کرواسی شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. ریچارلیسون در جریان این تورنمنت از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و به نظر می‌رسد اولین بازی تاتنهام در شروع نیم‌فصل دوم را که مقابل برنتفورد برگزار می‌شود از دست خواهد داد.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61775

ارسال نظر