لوکادیا بخاطر وضعیت اینترنت از ایران رفت!

یکی از نزدیکان لوکادیا دلیل اصلی رفتن لوکادیا را فراهم نشدن شرایط تبلیغاتی اینستاگرامی توسط لوکادیا دانسته؛ چراکه این بازیکن حساب ویژه‌ای روی تبلیغات و درآمدزایی ازطریق این اپلیکیشن در ایران باز کرده بود.

لوکادیا بخاطر وضعیت اینترنت از ایران رفت!

روزنامه هم‌میهن نوشت: «یورگن لوکادیا از ایران رفت». این خبر ِعجیبی است که باشگاه پرسپولیس را پیش از دربی با بحران و شوک عجیبی روبه‌رو کرده است. باشگاه پرسپولیس چنان با رفتن لوکادیا سردرگم شده که با انتشار اخباری عجیب و غریب و البته متناقض، حواشی این «رفتن» را افزایش داده است.

پیش از این سفارت هلند از هلندی‌های ساکن ایران خواسته بود به دلیل شرایط خاص، ایران را ترک کنند. این نکته می‌تواند دلیل اصلی خروج لوکادیا از ایران باشد اما اینکه مهاجم پرسپولیس دقیقا یک‌روز پیش از برگزاری دربی اقدام به ترک کشور ایران کرده کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. گفتنی است، یکی از نزدیکان لوکادیا در گفت‌و‌گو با «هم‌میهن» دلیل اصلی رفتن لوکادیا را فراهم نشدن شرایط تبلیغاتی اینستاگرامی توسط لوکادیا دانسته؛ چراکه این بازیکن حساب ویژه‌ای روی تبلیغات و درآمدزایی ازطریق این اپلیکیشن در ایران باز کرده بود.

همچنین یکی دیگر از ناراحتی‌های لوکادیا طبق گفته یکی از نزدیکانش این است که او نمی‌تواند به‌راحتی با همسر و فرزندش که این روزها در اسپانیا سکونت دارند ازطریق اسکایپ یا «واتس‌آپ» ارتباط برقرار کند و سرعت اینترنت چنان پایین آمده که لوکادیا تمرکز کافی برای فوتبال ندارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61157

ارسال نظر