شایعه ای که جدی شد؛ رونالدو در یک قدمی النصر!

به نوشته نشریه مارکا اسپانیا، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، روز به روز به امضای قرارداد با باشگاه النصر عربستان نزدیک‌تر می‌شود.

شایعه ای که جدی شد؛ رونالدو در یک قدمی النصر!

ایرنا به نقل از مارکا نوشت: کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی روز به روز به امضای قرارداد با النصر عربستان نزدیک می‌شود زیرا این مهاجم در دبی حضور داشته و آماده پرواز به عربستان است. سران باشگاه النصر در ریاض منتظر هستند تا با این بازیکن قراردادی تا سال ۲۰۲۵ امضا کنند.

مذاکرات دو طرف همزمان با جدایی او از منچستریونایتد آغاز شد و جام جهانی وقفه‌ای یک‌ماهه در مذاکرات ایجاد کرد. رقم پیشنهادی النصر به ازای هر فصل حدود ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود و گفته می‌شود دو فصل و نیم اعتبار دارد.

در عربستان سعودی، حضور رونالدو یک دستاورد دولتی تلقی می‌شود؛ عملیاتی حساب‌شده برای سعودی‌هایی که آرزوی میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را در سر داشت و آنها را در نقشه فوتبال جهان قرار می‌دهد.

پروژه‌ای که آنها شروع کرده‌اند بلندپروازانه است؛ درست مشابه همان اتفاقی که قبلاً در فوتبال با برگزاری سوپرجام اسپانیا و سپس مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک، گلف و اسب‌دوانی در بالاترین سطح انجام داده‌ بودند.

کریستیانو از کریسمس برای گذراندن چند روز تعطیلات در دبی به سر می‌برد. جام جهانی با توجه به اتفاقاتی که پرتغال رخ داد، ضربه بسیار سختی برای او بود و رونالدو به سختی می‌تواند آن را هضم کند، به خصوص با پیروزی آرژانتین و رقیب بزرگش لیونل مسی در فینال مقابل فرانسه.

با این حال او هیچ زمانی اعلام نکرده که به خداحافظی از تیم ملی فکر می‌کند و اظهارات نزدیکانش حاکی از آن است که او به جام جهانی ۲۰۲۶ به عنوان یک هدف بلندمدت می‌نگرد.

موضوع واضح این است که فوتبال اروپا به او یا دست‌کم تیم‌هایی که دوست دارد در آنها بازی کند، پشت کرده و تجربیات او در یوونتوس و منچستریونایتد گواه این موضوع است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61155

ارسال نظر