می دانستیم تیم ملی در جام جهانی نتیجه نمی گیرد!

عضو سابق کمیته فنی می گوید ما همان موقع که کی روش آمد استعفا دادیم.

می دانستیم تیم ملی در جام جهانی نتیجه نمی گیرد!

اعضای کمیته فنی زمانی که رای به اخراج اسکوچیچ دادند از فدراسیون فوتبال درخواست کردند یک مربی ایرانی سرمربی تیم ملی شود.

اعضای هیات رئیسه در برابر این درخواست مخالفت کردند و رای به ابقای اسکوچیچ دادند. اما بعد از روی کار امدن مهدی تاج، اسکوچیچ از سوی اعضای هیات رئیسه اخراج و جای خود را به کارلوس کی روش داد.در صورتی که اگر اعضای هیات رییسه در برابر تصمیم کمیته فنی تمکین می کردند و با یک مربی ایرانی قرارداد می بستند مهدی تاج در حضور دوباره در فدراسیون فوتبال نمی توانست رای به اخراج مربی ایرانی دهد.

یکی از اعضای کمیته فنی که به شدت مخالف حضور کارلوس کی روش در اردوی تیم ملی بود، علی اصغر مدیر روستا بود. مهاجم اسبق تیم ملی. او در مراسم ختم کریم باوی در مورد عملکرد تیم ملی با کارلوس کی روش گفت: نتایج مشخص و گویای همه چیز است. وقتی از انگلیس شش تا می‌خوریم و به آمریکا می‌بازیم همه چیز مشخص است. ولز هم آن روز تیم نبود و نمی‌توانست مقابل ما دوام بیاورد و اینطور شد که ما نتیجه مثبتی گرفتیم. ما همان موقع که این اتفاق افتاد از کمیته فنی استعفا دادیم.

به دنبال این اتفاق خیلی ها علاقمند به تشکیل دوباره کمیته فنی در فدراسیون فوتبال هستند اما واقعیت این است که اعضای کمیته فنی دیگر به فدراسیون فوتبال بر نمی گردند و از سویی مهدی تاج هم علاقمند نیست کمیته فنی در فدراسیون فوتبال تشکیل شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59480

ارسال نظر