داور بازی آرژانتین و کرواسی مشخص شد

داور مشهور ایتالیایی، برای قضاوت بازی نیمه نهایی جام جهانی بین آرژانتین و کرواسی انتخاب شد.

داور بازی آرژانتین و کرواسی مشخص شد

سه شنبه شب دیدار حساس کرواسی. آرژانتین برای تعیین اولین فینالیست جام جهانی در قطر آغاز می‌شود و با توجه به حواشی اخیر، نام داور این دیدار محل مناقشات فراوانی در ساعات اخیر بوده است. حالا فیفا دانیله اورساتو، داور باتجربه ایتالیایی را به عنوان قاضی این دیدار انتخاب کرده است. البته اورساتو به عنوان یکی از نامزد‌های احتمالی برای قضاوت فینال نیز بود. او پیش از این قضاوت بازی افتتاحیه تورنمنت بین قطر و اکوادور را در دست گرفته و در ادامه و در مرحله گروهی مسابقه آرژانتین مقابل مکزیک را نیز سوت زد.

او کل مرحله یک شانزدهم و یک چهارم نهایی را استراحت کرد، اما حالا و برای مرحله نیمه نهایی دوباره انتخاب شده است. چهره‌های آشنای زیادی برای داور سری آ در این دیدار وجود خواهد داشت و بازیکنانی مانند لائوتارو مارتینز، مارسلو بروزوویچ، آنخل دی ماریا، ایوان پریشیچ، لئاندرو پاردس، نیکولا ولاسیچ و پائولو دیبالا به خوبی او را می‌شناسند.

اورساتو تنها در یک بار و در همین تورنمنت برای آرژانتین در جریان برتری مقابل مکزیک قضاوت کرده است. اما داوری‌های او برای کرواسی شامل دو برد و البته شکست ۱-۰ مقابل انگلیس در یورو ۲۰۲۰ بوده است. فشار‌ها به ویژه پس از آن که پرتغال و هلند داوران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را متهم به حمایت از آرژانتین کردند، همچنان ادامه دارد و قطعا کار اورساتو در این دیدار بسیار دشوار خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59248

ارسال نظر