واکنش سامان قدوس به نخواندن سرود ملی

سامان قدوس در مصاحبه با یک رسانه نروژی بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا را یک بازی سخت به لحاظ فیزیکی و روانی دانست.

واکنش سامان قدوس به نخواندن سرود ملی

سامان قدوس در مصاحبه با یک رسانه نروژی بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا را یک بازی سخت به لحاظ فیزیکی و روانی دانست.

رسانه نروژی نتاویزن که با سامان قدوس، هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه برنتفورد مصاحبه کرده است در ابتدای مطلب خود ابتدا با اشاره به ناراحتی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از باخت مقابل آمریکا در بازی آخر مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: تقریبا همه بازیکنان ایران بعد از باخت مقابل آمریکا که باعث حذفشان از جام جهانی شد از منطقه مصاحبه بدون هیچ گونه توقفی برای مصاحبه با رسانه‌های ایرانی عبور کردند.

نتاویزن عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت که برای آن‌ها علاوه بر فوتبال درباره خیلی چیز‌های دیگر نیز بوده به ندرت صحبت کرده‌اند، اما حالا سامان قدوس با نتاویزن درباره این که مسائل خارج از ورزش چطور بر تیم و بازیکنان در قطر تاثیر داشته گفتگو کرده است.

قدوس که شهروند ایرانی-سوئدی است در شهر مالمو به دنیا آمده و بزرگ شده، اما والدینش اهل اهواز هستند.

به نوشته نتاویزن، سامان قدوس در پاسخ به سوال نتاویزن درباره مسائل غیرفوتبالی در حالی که گروهی از خبرنگاران ایرانی به سمت او آمدند گفت: این یک جام جهانی سخت چه به لحاظ فیزیکی و چه روانی بوده است. متاسفانه ما نتوانستیم امروز با کسب پیروزی مردم را خوشحال کنیم، اما بله ما تلاش خودمان را کردیم.

هم‌چنین به نوشته این رسانه نروژی، قدوس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایرانی در ارتباط با موضوع خواندن سرود ملی کشورشان فشاری را تجربه کرده‌اند؟ بیان کرد: ما همواره به دنبال این هستیم که بهترین تلاش‌مان را برای مردم انجام دهیم و تلاش کردیم آن را روی زمین فوتبال نشان دهیم.

خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57239

ارسال نظر