ملاقات خصوصی و جنجالی سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر صحت دارد؟ + فیلم

شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی، جنجالی‌ترین شایعه در مورد این بازیگر بود.

حجم ویدیو: 1.86M | مدت زمان : 00:02:03
حجم ویدیو: 1.86M | مدت زمان : 00:02:03

انتشار تصاویر قدیمی از دیدار سحر قریشی و مهدی طارمی در کشور قطر حواشی زیادی برای این بازیگر و ملی‌پوش تیم فوتبال ایران به همراه داشته است.

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه در فضای مجازی است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی، فوتبالیست جنجالی‌ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد. در حال حاضر مهمترین حرف و حدیثی که از سحر قریشی در فضای مجازی دهان به دهان می‌چرخد، رابطه سحر قریشی با امیر تتلو، خواننده جنجالی است. سحر قریشی فیلمی در ویلای شخصی امیر تتلو و در کنار او منتشر کرده است. در ادامه به آخرین حاشیه از سحر قریشی می پردازیم.

سحر قریشی متولد بازیگر سینما و تلویزیون زاده ۶ دی سال ۱۳۶۶ است. او یکی از پر فعالیت ترین بازیگران ایران است. او دیپلم رشته تجربی دارد.تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر، بسیجی ژورنالیست است.

سحر قریش به دلیل بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و بازی در کنار شاهرخ استخری مشهور شد.

ممنوع‌التصویر شدن سحر قریشی به نفع او شد. ممنوع التصویر شدن او شرایط را به گونه ای رقم زد که او در فیلم های سینمایی بیشتر فعالیت کند و تبدیل به یکی از سوپراستارهای سینمای ایران در دهه ۹۰ شود.

منبع: سلام نو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56406

ارسال نظر