حجم ویدیو: 8.21M | مدت زمان : 00:00:49

کی‌روش نام مقصر شکست سنگین تیم ملی را اعلام کرد: «ورزش3»! + فیلم

کارلوس کی‌روش به یکی از رسانه‌های ورزشی داخلی کنایه سنگینی زد و «ورزش3» را به لودادن ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس متهم کرد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ایران گفت: به «ورزش۳» تبریک می‌گویم که ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس را ساعت‌ها قبل شروع بازی لوداد.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی به اظهار نظر در مورد شرایط این تیم قبل از دیدار برابر ولز و اتقاقات رخ داده در دیدار با انگلیس پرداخت.

بیشتر بخوانید: از برخورد بیرانوند با پرچم ایران تا واکنش تماشاگران به رفتارهای دروازه‌بان

کی روش در ابتدای صحبت‌هایش به اتفاقات رخ داده در دیدار برابر انگلیس اشاره کرد و گفت: از رسانه‌ها به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. ما هیچ وقت علاقه نداریم که داخل زمین باشیم اما نتوانیم برای هواداران افتخار کسب کنیم.

وی ادامه داد: از نتیجه‌ای که در دیدار اول به دست آمد درس خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: برابر تیمی شکست خوردیم که احتمالاً یکی از نامزدهای قهرمانی در این دوره از مسابقات است و با یک رفتار مناسب و آرامش ذهنی درون زمین باید خودمان باشیم. همانطور که قبلاً هم گفتم و در پیامی که فرستادم بازیکنان ما در تیم ملی دشمنان ما نیستند.

کی روش خاطرنشان کرد: به کسانی که می‌خواهند بازیکنان را به دشمن کشور تبدیل کنند تبریک می گویم چون کارشان را درست انجام دادند. اما مطمئن هستم اکثر مردم می‌دانند که این بازیکنان در سالهای طولانی باعث خوشحالی و افتخار مردم شدند.

سرمربی تیم ملی افزود: من می‌خواهم برابر این ایده بجنگم که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند. دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را برهم بزنند.

وی افزود: کسانی که فکر می‌کنند بازی کردن در جام جهانی برابر تیم‌های انگلیس و یا پرتغال و بقیه مثل پلی استیشن است سخت در اشتباه هستند. این مسئولیت بزرگی روی دوش ماست. به افرادی که این کار را انجام دادند تبریک می گویم. اینها باید به خاطر کاری کرده اند خوشحال باشند.

کارلوس کی روش که در این مصاحبه به انتقاد از یک رسانه پرداخت و عنوان کرد که این رسانه صبح روز بازی با انگلیس به ترکیب تیم ملی دست پیدا کرده است! وی گفت: شما قهرمان بزرگی هستید و این کار نشان داد در تیم من یکی هست که به شما خبر می‌دهد!/ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55507

  • ناشناس

    بهانه نیار . مقصراصلی خودت بودی و بس

ارسال نظر