خبر بد وزیر ورزش درباره وضعیت «علیرضا بیراوند»

وزیر ورزش و جوانان گفت: درخواست بیرانوند این بود که اگر کادر فنی اجازه بدهد روز جمعه مقابل ولز بازی کند. البته این مسائل جزئیات داخل تیم هست ولی تا زمانی که ما در قطر بودیم وضعیت بیرانوند مشخص نبود.

خبر بد وزیر ورزش درباره وضعیت «علیرضا بیراوند»

در شرایطی که معاینات پزشکی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته به اتمام رسید، این بازیکن در فاصله ۲ روز مانده تا دیدار با ولز بازهم نتوانست در تمرین شرکت کند.

با توجه به اهمیت تمرین امروز تیم ملی برای دیدار با شاگردان راب پیج به نظر می‌رسد شانس علیرضا بیرانوند که در بازی با انگلیس از ناحیه بینی دچار شکستگی شده، باز هم حضور در دیدار مقابل ولز کاهش یافته باشد.

علیرضا بیراوند

دیدار ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می‌شود.

آخرین وضعیت علیرضا بیراوند از زبان وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان از اصرار دروازه‌بان تیم ملی برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم در دیدار با ولز با وجود مصدومیت خبر داد. حمید سجادی که روزهای گذشته در قطر حضور داشت و با علیرضا بیرانوند هم دیدار کرده بود، امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: دیروز بیرانوند می‌گفت که اگر کادر فنی به من اجازه بدهد مقابل ولز بازی می‌کنم. به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی و سرمربی محترم تیم است.

بیشتر بخوانید: از برخورد بیرانوند با پرچم ایران تا واکنش تماشاگران به رفتارهای دروازه‌بان

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: درخواست بیرانوند این بود که اگر کادر فنی اجازه بدهد روز جمعه مقابل ولز بازی کند. البته این مسائل جزئیات داخل تیم هست ولی تا زمانی که ما در قطر بودیم وضعیت بیرانوند مشخص نبود.

سجادی خاطرنشان کرد: ترکیب نهایی تیم که محرمانه هم به شمار می‌رود روز مسابقه مشخص می‌شود، اما روحیه بیرانوند خیلی خوب است و آرزو می‌کنم که مشکل او زودتر حل شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55463

ارسال نظر