مدیر استقلال: در ترکیه اردو برگزار می‌کنیم | نیاز به بازیکن جدید داریم

مدیر تیم آبی پوش تهرانی معتقد است تیمشان بازیکن جدید لازم دارد.

مدیر استقلال: در ترکیه اردو برگزار می‌کنیم | نیاز به بازیکن جدید داریم

علی طهماسبی در مورد شرایط تیم هوادار اظهار داشت: دو جلسه کار بدنی انجام دادیم و تمرینات کار با توپ را در زمین پژوهشگاه دنبال می کنیم.در ادامه اردوی برون مرزی داریم و قبل از اردو در تهران یک بازی دوستانه با پیکان برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم اردویی در ترکیه برگزار کنیم اما هوا در کمپ مورد نظر ما بارانی است. اگر تا هفته آینده شرایط آب و هوایی تغییر کند اردو برگزار می‌شود در غیر این صورت یکی از شهرهای ایران را برای آماده سازی در نظر می گیریم. مشکل ما مسائل ماهی نیست هر چند تیم ولخرجی نیستیم اما جایی که لازم باشد، هزینه می‌کنیم. بعد از بازگشت از اردو نیز دو بازی دوستانه دیگر در تهران برگزار می‌کنیم و شرایط را به حد ایده آل خواهیم رساند‌.

مدیر تیم هوادار در مورد تغییرات احتمالی در این تیم گفت: بالاخره هر تیمی تغییراتی در نیم فصل خواهد داشت‌. طبیعی است در نقاطی که ضعف داریم باید بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب می کنیم‌ در اغلب پست ها بازیکنان خوبی داریم اما در خط حمله مشکل داریم و اگر سرمرب صلاح بداند با این نفرات مذاکره می کنیم.البته برای این مهم وقت زیادی داریم هر چند باید سریعتر اقدام کرده و نفرات مورد نطر مربی مذاکره کنیم.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54356

ارسال نظر