حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان : 00:00:29

ماجرای مشکوک لغو نشست خبری کی‌روش چیست؟ + فیلم

تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف در آکادمی ملی فوتبال حضور یافتند تا این نشست را پوشش دهند اما بعد از حدود ۵۰ دقیقه تاخیر در شروع این نشست عنوان شد، مصاحبه کی‌روش لغو شده است.

نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از یک ساعت معطلی نمایندگان رسانه های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!

قرار بود کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز یکشنبه با حضور در یک نشست خبری، آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به کشور قطر و حضور در جام جهانی را تشریح کند.

به همین خاطر تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف در آکادمی ملی فوتبال حضور یافتند تا این نشست را پوشش دهند اما بعد از حدود ۵۰ دقیقه تاخیر در شروع این نشست عنوان شد، مصاحبه کی‌روش لغو شده است.

در شرایطی که مدیر رسانه ای تیم ملی دلیل لغو این نشست را مسائل فنی عنوان کرد اما به نظر می رسد اتفاقات دیگری رخ داده است که نشست خبری سرمربی تیم ملی در فاصله یک روز مانده تا اعزام ملی پوشان به قطر لغو شود.

همچنین قرار بود در این نشست فهرست ملی پوشان اعزامی به جام جهانی اعلام شود که با لغو گفتگوی کی روش مشخص نیست اسامی ۲۶ بازیکن تیم ملی چه زمانی اعلام خواهد شد. امروز آخرین مهلت اعلام اسامی تیم ملی برای حضور در جام جهانی است.

بنابر اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی، نشست خبری کارلوس کی روش فردا برگزار خواهد شد و در همان نشست اسامی تیم ملی اعلام می شود./ مهر

دلیل لغو نشست خبری کی‌روش

محسن معتمدکیا علت لغو نشست خبری کی روش را اعلام کرد.

عذرخواهی محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد. او گفت چون تیم قرار است به قطر اعزام شود، به دلیل مسائل فنی نشست لغو شد. ان‌شاءالله نشست خبری فردا برگزار خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53251

ارسال نظر