واکنش اصولی به درخواست اوکراین برای حذف ایران از جام جهانی

عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال درباره درخواست اوکراین برای حذف تیم‌ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و مبنای این صحبت درست نیست.

واکنش اصولی به درخواست اوکراین برای حذف ایران از جام جهانی

احسان اصولی، عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم‌ملی گفت: خوشحالم با کمک خدا و با درایت و مدیریت مدیران فدراسیون، امورات مربوط به تیم‌ملی به بهترین شکل ممکن محقق شد و در آستانه رویداد بزرگ جام جهانی، تیم‌ملی ما با نشاط، قدرت و صلابت حضور پیدا می‌کنند. امروز بحث رونمایی از تیم‌ملی است که با نشان تجاری ایرانی در این رویداد جهانی است. ما به در کنار این که به بازیکنان تیم‌ملی‌مان افتخار خواهیم کرد، یک نشان ایرانی برای اولین بار در رویداد بزرگ جام جهانی خودنمایی خواهد کرد. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد و ان‌شاءالله دل هواداران فوتبال خوشحال می‌شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت انتخاب دستیار ایرانی کی‌روش توضیح داد: همانطور که قبلا گفتم، این فرد توسط سرمربی معرفی می‌شود. آقای کی‌روش معرفی کرده‌اند و پیگیری‌هایش در حال انجام شدن است. امیدوارم برای روز پنجشنبه اعلام شود.

اصولی درباره اضافه شدن یک دستیار پرتغالی به کادر فنی تیم‌ملی بیان کرد: هنوز دقیق اطلاع ندارم ولی خبرش را دیده‌ام. پیگیری می‌کنیم که چه اتفاقی افتاده است.

او در ادامه درباره مشکلات هتل محل اسکان تیم‌ملی گفت: همه چیز ماه‌ها با هماهنگی‌ انجام شده است. محل اقامت تیم‌ملی از بین هتل‌هایی است که فیفا اعلام کرده است. این هتل براساس پروتکل‌های موجود انتخاب شده است و همکاران ما از بخش‌های مختلف هتل را دیده‌اند. رئیس فدراسیون فوتبال پنجشنبه بازدیدی از کمپ خواهد داشت. شرایط مطلوب است و هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد. تاکید می‌کنم تیم‌ملی با بالاترین استانداردهای ممکن در قطر، امکانات خواهد داشت تا تیم در شرایط خوبی در جام جهانی حضور پیدا کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان صحبت‌هایش از قطعی شدن بازی با تونس خبر داد و اعلام کرد که این دیدار در پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52257

ارسال نظر