پرونده شکایت ۶۰۰ هزار دلاری میلیچ از استقلال در کمیته انضباطی فیفا

مبلغ درخواستی میلیچ حدود ۶۰۰ هزار دلار است و مسئولان این باشگاه تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند لایحه دفاعی خود نسبت به این موضوع را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کنند.

پرونده شکایت ۶۰۰ هزار دلاری میلیچ از استقلال در کمیته انضباطی فیفا

باشگاه استقلال دو هفته فرصت دارد لایحه خود را به منظور دفاع در پرونده «هرویه میلیچ» مدافع کُروات به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.

هرویه میلیچ مدافع چپ و سابق آبی پوشان که بعد از اتمام قراردادش در نیم فصل دوم فصل گذشته از استقلال جدا شد و به کشورش بازگشت، اخیراً به منظور دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایتی را در کمیته انضباطی فیفا طرح کرده است.

مبلغ درخواستی میلیچ در شکایت علیه استقلال در حدود ۶۰۰ هزار دلار است و مسئولان این باشگاه تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند لایحه دفاعی خود نسبت به این موضوع را به کمیته انضباطی فیفا ارسال نمایند. آبی‌ها بسیار امیدوارند همانطور که رای انضباطی دیاباته بعد از دفاع خوب شکست و در حدود دو سوم آن کم شد، بتوانند از میزان مطالبات میلیچ هم بکاهند و مبلغی پایین‌تر از درخواستی وی پرداخت کنند.

میلیچ در ابتدای فصل نوزدهم به استقلال پیوست و با ۳ سرمربی کار کرد. بهترین دوران او در زمان استراماچونی بود و در زمان مربیگری محمود فکری و فرهاد مجیدی جایگاه چندان ثابتی در ترکیب آبی پوشان نداشت. این بازیکن کروات در مدت حضورش در ایران در مجموع دیدارهای لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۳۴ بار به میدان رفت و ۳ بار موفق به گلزنی شد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5165

ارسال نظر