فتح‌الله‌زاده به ساپینتو چه گفت؟

کاروان تیم فوتبال استقلال شامگاه سه‌شنبه به کرمان رسید و بازیکنان و اعضای آن در ضیافت شامی شرکت کردند. در حاشیه این ضیافت علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پایتخت دقایقی با یکدیگر به گپ‌و‌گفت دوستانه مشغول شدند.

فتح‌الله‌زاده به ساپینتو چه گفت؟

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کردند بتوانند با پیروزی در سوپرجام فوتبال ایران یک جام را به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هشتمین سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت تا در صورت پیروزی برابر حریف برای نخستین بار جام را بالای سر ببرد.

به همین منظور کاروان تیم فوتبال استقلال شامگاه سه‌شنبه به کرمان رسید و بازیکنان و اعضای آن در ضیافت شامی شرکت کردند. در حاشیه این ضیافت علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پایتخت دقایقی با یکدیگر به گپ‌و‌گفت دوستانه مشغول شدند.

در این گپ‌وگفت فتح‌الله‌زاده ضمن تشکر از زحمات ساپینتو، ابراز امیدواری کرد استقلال با هدایت سرمربی پرتغالی خود، در دیدار سوپر جام موفق شود و با به دست آوردن این جام، یک افتخار به کلکسیون افتخارات باشگاه استقلال اضافه کرده و موجب شادی دل هواداران شود.

ساپینتو هم ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت که بازیکنان برای خوشحال کردن دل هواداران همدل هستند و با تمام وجود او و دستیارانش برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50670

ارسال نظر