نیاز فوری بازیکن سابق استقلال به پیوند کلیه

علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دوباره در بستر بیماری گرفتار شده است. او مدت‌ها پیش باید پیوند کلیه انجام می‌داد اما به خاطر وضعیتش از لحاظ جسمانی و مالی هنوز موفق به انجام این کار نشده است.

نیاز فوری بازیکن سابق استقلال به پیوند کلیه

 علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال می‌گوید که به دلیل وضعیت سلامتی خود، نیازمند پیوند کلیه است.

علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دوباره در بستر بیماری گرفتار شده است. او مدت‌ها پیش باید پیوند کلیه انجام می‌داد اما به خاطر وضعیتش از لحاظ جسمانی و مالی هنوز موفق به انجام این کار نشده است.

چینی که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است در این مدت اخیر دو بار دیالیز شده با این حال خودش می‌گوید برای پیوند کلیه باید هزینه‌های زیادی را متقبل شود.

او در گفتگو با برنامه تلویزیونی سلام تهران درباره آخرین وضعیت خود گفت: روزهای سختی را پشت سر می گذارم. حدود ۱۰ روز در بیمارستان بستری بودم. الان مرخص شده ام و در خانه به سر می برم ولی همچنان تحت نظر پزشک هستم

وی درباره اینکه مشکلات او جامعه فوتبال را نگران کرده است، گفت: شما و مردم لطف دارید. من شانزده سال پیش پیوند کلیه انجام داده بودم و بعد از این مدت، با مشکل روبرو شده است. در این هفته مشخص خواهد شد باید چه کاری انجام دهیم. خود من درخواست پیوند کلیه داده ام ولی دکتر گفته است فعلا دست نگه داریم تا جواب آزمایش ها مشخص شود و سپس تصمیم بگیریم چه کاری انجام دهیم.

چینی درباره حمایت از سوی استقلال و وزارت ورزش گفت: من انتظاری از کسی ندارم. واقعا در ایران نه از وزارت ورزش، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاهی که برایش فعالیت کردم انتظاری ندارم. قبلا حرکت هایی انجام شد و آقای آجورلو گفتند شما برو کارها را انجام بده و همه چیز را به باشگاه بسپار. همینکه آدم را دلگرم می کنند، خیلی خوب است.

او ادامه داد: ولی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اصلا تعطیل هستند. اصلا به پیشکسوت ها اهمیتی نمی دهند، بخصوص وزارت ورزش. آقای سجادی اصلا نگاهی به پیشکسوت ها ندارد. من هم از هیچ کسی انتظاری ندارم. تا اینجا نیز خدا را شکر زندگی من گذشته است. چون این نیز بگذرد، غمی نیست. از این به بعد نیز می گذرد و مشکل خاصی نیست.

بازیکن اسبق استقلال درباره اینکه آیا فتح‌الله‌زاده وعده های آجورلو را ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: چون می دانم باشگاه استقلال با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند و من هم بخواهم به مشکلات اضافه کنم، درست نیست. به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیم آرامش داشته باشد و بتواند در مسیر قهرمانی قرار بگیرد. از زمانی که آقای فتح‌الله‌زاده آمده با ایشان صحبت نکرده ام و فقط یک تبریک به او گفته ام. اصلا ایشان را ندیده ام چون می دانم به کارهای استقلال می رسند.

 

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49875

ارسال نظر