خبر جدید از رونالدو | او آزاد شد

نشریه‌های ورزشی انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی امروز را مرور خواهیم کرد.

خبر جدید از رونالدو | او آزاد شد

نشریه‌های ورزشی انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی امروز را مرور خواهیم کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، نشریه گاردین از آزادی کریستیانو رونالدو نوشت. رونالدو به ترکیب شیاطین‌سرخ برگشت و مقابل شریف در لیگ اروپا گل زد. نشریه میرر نوشت، یورگن کلوپ از محرومیت به خاطر فریاد زدن بر سر داور فرار کرد و سرمربی لیورپول فقط ۳۰ هزار پوند جریمه شد. اما احتمال دارد آنتونیو کونته به خاطر رفتارش در دیدار تاتنهام و اسپورتینگ در لیگ اروپا محروم شود. نشریه اکسپرس هم نوشت فقط جریمه برای یورگن کلوپ در نظر گرفته شد. این جریمه برای رفتار او در دیدار لیورپول مقابل سیتی است. نشریه استار هم از فرار بزرگ کلوپ نوشت. سرمربی لیورپول محروم نشد و بازی بعدی کنار تیمش است.

نشریه موندو از نقشه ژاوی بعد از شکست مقابل بایرن نوشت. بارسلونا برای ادامه رقابت در لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ اروپا باید روحیه بهتری داشته باشد. نشریه آ اس خبر از تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور با رئال‌مادرید داد. این وینگر برزیلی با شرایط بهتر تا سال ۲۰۲۷ ماندگار می‌شود. نشریه مارکا خبر از عقد قراردا رئال‌مادرید با اندریک داد. این هافبک ۱۶ ساله تیم پالمیراس به رئال خیلی نزدیک شده است.

نشریه گاتزتا مدعی شد که یوونتوس نیم‌نگاهی به آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام دارد و شاید به زودی جانشین آلگری را از انگلیس بیاورند. نشریه توتو نوشت، در شرایط بحرانی تیم یوونتوس پرونده رسوایی جدیدی که پیش آمده باعث شده آنیلی ۵۰۰ کارمند را به ورزشگاه اختصاصی فراخواند تا به آن‌ها بابت آینده باشگاه اطمینان بدهد./ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49628

ارسال نظر