هافبک نساجی: نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم

هافبک نساجی گفت: نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم. تیم‌مان شخصیت پیدا کرده است. مطهری بسیار باشخصیت است و این شخصیت را به تیم القا کرده است.

هافبک نساجی: نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم

رضا جعفری درباره وضعیت نساجی اظهار کرد: نتایج خوبی در ابتدای فصل نگرفتیم و با توجه به ناداوری‌ها این نتایج دلخواه ما نبود. با این حال به مرور امتیازات خوبی کسب کردیم و مقابل تیم‌های قدرتمند فولاد و گل گهر پیروز شدیم. نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم. تیم‌مان شخصیت پیدا کرده است. مطهری بسیار باشخصیت است و این شخصیت را به تیم القا کرده است. با مشورت و حرف‌های مطهری انگیزه کافی را کسب کردیم و به این خود باوری رسیدیم که تیم خوبی هستیم.

او ادامه داد: تازه ابتدایی فصل هستیم اما به هر حال نتایجی که می‌خواستیم را گرفتیم. اگر ناداوری نبود نتایج بهتری کسب می‌کردیم. انگیزه داریم در رتبه‌های بالای جدول باشیم. نمی‌گویم برای قهرمانی می‌جنگیم چون این‌ها وعده‌های تو خالی است اما سعی می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و بهترین فصل را رقم بزنیم.

هافبک نساجی همچنین درباره آمادگی خودش گفت: بازیکنان که عملکرد خوبی داشته باشند، تیم خوب می‌شود. هر کسی در این تیم قرار بگیرد قطعا شرایط خوبی پیدا می‌کند. هر بازیکنی که باکیفیت باشد، بازیکن کنارش به کیفیت بالاتری می‌رسد. این مساله درباره من هم وجود دارد. خداراشکر امسال سال خوبی برای تیم بوده و امیدوارم بتوانم همین روند را حفظ کند تا تیم نتایج خوبی کسب کند.

او ادامه داد: در ابتدای فصل هستیم اما سعی می‌کنیم بهترین نتایج نساجی را به دست آوریم. جایگاهی را باید به دست بیاوریم که در حد خودمان باشد. باید به جایگاهی که لیاقتش را داریم برسیم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48870

ارسال نظر