اختلاف بین گل محمدی و حامد لک بالا گرفت

حامد لک در این فصل، اصلا شبیه لک فصل گذشته نبوده و عملکرد دلگرم‌کننده‌ای نداشته است.

اختلاف بین گل محمدی و حامد لک بالا گرفت

دروازه‌بان اول قرمز‌ها در نبرد با هوادار یک اشتباه فاجعه‌بار داشت و مقدمات از دست رفتن امتیاز‌های تیمش را فراهم کرد، این اشتباه در بدترین زمان ممکن برای لک رخ داد، چراکه او دوباره به خودش آمده بود و با چند کلین‌شیت متوالی، توانسته بود اعتماد کادر فنی و هوادار‌ها را دوباره به دست بیاورد.

حامد که در این فصل، اصلا شبیه لک فصل گذشته نبوده و عملکرد دلگرم‌کننده‌ای نداشته است، کادرفنی قرمز‌ها را به این فکر انداخت تا در نقل و انتقالات زمستانی در صورت عدم بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس به فکر تقویت خط دروازه باشند، در همین راستا گفته می‌شود مذاکراتی با پیام نیازمند و رشید مظاهری صورت گرفته که این خبر‌ها و مذاکرات انجام شده باعث ناراحتی حامد لک شده است.

لک که از سوی باشگاه پرسپولیس و با نظر کادر فنی برای تمدید قرارداد با قرمز‌ها به این باشگاه دعوت شده و سرپرست باشاه پرسپولیس در نشست خبری خود با رسانه این موضوع را تایید کرد، اما به هیچ وجه قصد ندارد به دروازه‌بان دوم پرسپولیس تبدیل شده و نیمکت نشین شود به همین دلیل سعی کرده ناراحتی خود را از مذاکره با نیازمند و مظاهری به گوش مدیران باشگاه برساند.

اما آنچه مشخص است حامد لک برای حفظ جایگاهش در پرسپولیس، باید دوباره همان فرم قبلی را در فصل گذشته تکرار کند و با همان میزان از تمرکز روبه‌روی رقبا قرار بگیرد، طبیعتا ایستادن درون دروازه پرسپولیس وقتی مدافعانی مثل سیدجلال، شجاع و کنعانی کمی جلوتر ایستاده‌اند، کار ساده‌ای است. حامد باید با مدافعان این فصل پرسپولیس، درخشش واقعی‌اش را به نمایش بگذارد در غیر این صورت یحیی و کادر فنی پرسپولیس برای تقویت خط دروازه این تیم به فکر جذب یک دروازه بان خواهند بود./ فوتبالی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4820

ارسال نظر