اولین واکنش رونالدو به اخراجش: احساساتی شدم!

کریستیانو رونالدو پس از اتفاقات پرحاشیه اخیر اقدام به انتشار متنی بابت عذرخواهی از هواداران و باشگاه منچستریونایتد کرده است.

اولین واکنش رونالدو به اخراجش: احساساتی شدم!

در جریان دیدار منچستریونایتد و تاتنهام که شیاطین سرخ نمایش دلپذیری داشتند، کریستیانو رونالدو اقدام به ترک نیمکت و رفتن به رختکن، پیش از شنیدن سوت داور کرد. اتفاقی که با واکنش منفی رسانه‌ها و هواداران مواجه شد و همه این مساله را توهین به باشگاه یونایتد دانستند.

پس از این اتفاق اعلام شد رونالدو از لیست بازی مقابل چلسی خط خورده وحق حضور در تمرینات منچستریونایتد را ندارد. حالا این سوپراستار پرتغالی دنیای فوتبال با انتشار یک پست عذرخواهی خود را اعلام کرده است.

رونالدو در پست اینستاگرامی خود نوشته: «همانطور که همیشه در طول دوران حرفه‌ای خود بوده‌ام، سعی می کنم با احترام نسبت به همکارانم، حریفان و مربیانم رفتار کنم و با احترام بازی کنم. این تغییر نکرده است من تغییر نکرده‌ام من همان فرد و همان حرفه‌ای هستم که در ۲۰ سال گذشته در فوتبال پیشرفته بازی کرده‌ام و احترام همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری من داشته است.

من خیلی جوان بودم که شروع کردم، نمونه‌های قدیمی تر و با‌تجربه‌ترین بازیکنان همیشه برای من بسیار مهم بودند. بنابراین، بعداً، همیشه سعی کرده‌ام الگوی جوانانی باشم که در تمام تیم‌هایی که من حضور داشته‌ام رشد کرده‌اند. متأسفانه این همیشه ممکن نیست و گاهی اوقات احساساتی می شوم.

در حال حاضر، فقط احساس می‌کنم که باید در کارینگتون سخت کار کنم، از هم تیمی هایم حمایت کنم و برای همه چیز در هر بازی آماده باشم. تسلیم شدن در برابر فشار یک گزینه نیست. هرگز نبوده. این منچستریونایتد است و ما باید متحد باشیم. به زودی دوباره با هم خواهیم بود.»


 

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48132

ارسال نظر