مشتری جدید و جنجالی سردار آزمون

آزمون بعد از پشت سر گذاشتن چند سال فوتبالی در روسیه و بازی برای تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت سنت پترزبورگ راهی بوندس لیگا آلمان شد اما عملکرد او هیچ شباهتی به دوران گذشته او به ویژه زمان بازی در تیم زنیت نداشته است.

مشتری جدید و جنجالی سردار آزمون

مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.

 سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از انتقال به باشگاه بایر لورکوزن آلمان نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت به درخشش خود ادامه بدهد. آزمون بعد از پشت سر گذاشتن چند سال فوتبالی در روسیه و بازی برای تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت سنت پترزبورگ راهی بوندس لیگا آلمان شد اما عملکرد او هیچ شباهتی به دوران گذشته او به ویژه زمان بازی در تیم زنیت نداشته است.

دینامو مسکو مشتری جدید آزمون

پیرامون آزمون که این روزها دچار آسیب دیدگی شده و در تلاش است خود را به مسابقات جام جهانی قطر برساند، اخبار متعددی در رسانه‌های روسیه طی ۴۸ ساعت اخیر منتشر شده است. همه چیز از این خبر رسانه روسی آغاز شد که در آن اعلام شده بود باشگاه زنیت علاقه دارد آزمون را مجدداً به خدمت بگیرد؛ آن‌هم به صورت قرضی از تیم بایر لورکوزن.

علاوه بر این بعضی از خبرها هم حاکی از تمایل باشگاه دینامو مسکو به جذب آزمون است. مجموع این خبرها، واکنش‌های متعددی را در روسیه به دنبال داشته است.

هیچکس از دینامو با آزمون تماس نگرفته است

بعد از مطرح شدن نام باشگاه دینامو به عنوان مشتری سردار آزمون، «آرماند دورن» که رسانه‌های روسی از او به عنوان ایجنت سردار آزمون نام برده‌اند، این پیشنهاد را تکذیب کردند.

دورن گفت: این اولین بار است که در مورد آن می شنوم. هیچکس از دینامو برای آزمون با من تماس نگرفته است.

شک ندارم آزمون می‌خواهد به زنیت برگردد

اما اظهارات جنجالی دیگر درباره آزمون مربوط به یک مدیر برنامه دیگر به نام «دیمیتری سلیوک» است. سلیوک البته ایجنت آزمون نیست اما ارتباط نزدیکی با باشگاه زنیت روسیه دارد. او در خصوص مهاجم ایران که از زنیت به لورکوزن منتقل شد، گفت: در ابتدا قرار نبود آزمون فروخته بشود بلکه برنامه این بود به صورت قرضی برود. او با جدایی از زنیت اشتباه کرد و شک ندارم که می‌خواهد دوباره به این تیم برگردد.

وی با بیان اینکه برای بازگشت آزمون به زنیت باید پول زیادی هزینه بشود، در خصوص انتقال قرضی او از لورکوزن به زنیت گفت: این هیچ معنایی ندارد. زنیت به هیچ بازیکنی نیاز ندارد. آنها از تیم اسپارتاک هفت امتیاز جلو هستند. زنیت بدون آزمون و هزینه‌های اضافی قهرمان می‌شود.

 

منبع: مهر

 

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47537

ارسال نظر