ترکیب پرسپولیس مقابل مس اعلام شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان مشخص شد.

ترکیب پرسپولیس مقابل مس اعلام شد

پرسپولیس نسبت به دیدار اخیر خود تغییرات در ترکیب اصلی خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و در دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باید از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف می‌رفسنجان خواهد رفت. این دیدار که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد با تغییراتی در ترکیب سرخپوشان همراه است.

علیرضا بیرانوند مثل همیشه در ترکیب اصلی حاضر است و به دنبال ثبت یک کلین شیت دیگر از خودش در فصل جاری است و در خط دفاع میانی زوج پورعلی‌گنجی و گولسیانی که در بازی‌های قبل همکاری خوبی با هم داشتند برای بار دیگر به این گلر ملی پوش در مسیر بسته نگه داشتن دروازه کمک خواهند کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست و علی نعمتی در سمت چپ مثل همیشه ایفای نقش خواهند کرد و در خط هافبک دفاعی تغییراتی شاهد خواهیم بود. میلاد سرلک که همیشه در ترکیب اصلی حضور داشت مصدوم است و به این بازی نرسیده است و کمال کامیابی نیا بازی مقابل سپاهان آمادگی بالایی از خودش نشان داد و به نظر می‌رسد امروز در ترکیب اصلی حضور دارد و با توجه به بازی سپاهان که یحیی از دو هافبک دفاعی استفاده کرد این بار هم احتمالا از سینا اسد بیگی کنار او بهره خواهد برد.

سروش رفیعی یک قدم جلوتر از او هافبک میانی پرسپولیس است و صادقی و ترابی هافبک‌های هجومی پرسپولیس در این بازی خواهند بود. در نوک حمله هم لوکادیا هفتمین بازی خودش را در ترکیب پرسپولیس ایفا خواهد کرد و تلاش می‌کند تا پنجمین گل خودش را برای این تیم به ثمر برساند.

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، یورگن لوکادیا. ​

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46669

ارسال نظر