نگران پرداخت حقوق کی‌روش نباشید!

جلسات متعددی در خصوص شعر و سرود تیم ملی با وزارت ارشاد، وزارت ورزش و میراث فرهنگی در چند ماه اخیر برگزار و تقریبا نهایی شده است. فکر می‌کنم تا یکی دو هفته دیگر رونمایی می‌شود. در مورد البسه هم قرارداد از قبل بسته شده و در مراحل نهایی است.

نگران پرداخت حقوق  کی‌روش نباشید!

داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تیم ملی ما در این دوره از مسابقات خیلی خوب بازی کرد و شاید به خاطر یک اتفاق نتیجه دلخواه را کسب نکرد و بدون جام برگشت. وظیفه فدراسیون در قبال این تیم سایر تیم‌ها حمایت و پشتوانه سازی است. اگر نقطه ضعفی وجود دارد باید برطرف شود که در آینده شرایط بهتری برای تیم‌های ملی رقم بزند.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه با توجه به شکست مقابل ژاپن در فینال آیا نگران تیم ملی فوتسال در جام جهانی نیست، گفت: ماهیت فوتبال همین برد و باخت است. جذابیتش به این است که یک روز می‌برید و یک روز می‌بازید. تیم ما از روز اول با اقتدار بود و نتایج خوبی هم کسب کرد. شاید بر حسب یک اتفاق بود. به جرات می‌گویم اگر گلر برزیلی تیم ملی ژاپن مصدوم نمی‌شد شاید نتیجه غیر از این بود.

وی در خصوص اینکه احساس می‌شود به بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگتر احتیاج داریم، عنوان کرد: من در مقطعی در کمیته فوتسال بودم. این حرف درست است. ما به خاطر اینکه دو سه سال درگیر کرونا بودیم، عملا بازی دوستانه‌ای حداقل در کل آسیا برگزار نمی‌شد. چند بازی که کمیته فوتسال برنامه ریزی کرد و انجام شد که آخرین هم تورنمنت تایلند بود و فکر می‌کنم تورنمنت خوبی هم بود، باعث شد تیم ملی به شناخت خوبی برسد. فقط می‌توانم بگویم که بر حسب اتفاق بود تیم ملی بدون جام به کشور برگشت.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های تیم ملی فوتبال عنوان کرد: قرار شد بعد از اتمام لیگ، بازیکنان دو سه روز در اختیار تیم ملی باشند و ریکاوری کنند. ان‌شاءالله از هشتم تا دوازدهم نوامبر هم که آخرین اردوی تیم ملی فوتبال کشور ما است که در تهران یک بازی دوستانه هم برگزار می‌شود. سیزدهم نوامبر هم تیم ملی به قطر اعزام می‌شوند. لژیونر‌ها هم در قطر اضافه می‌شوند. چندروزی تمرین می‌کنند و بعد وارد مسابقات می‌شوند.

پرهیزکاری در خصوص اینکه صحبت از بازی با لبنان یا امارات است، گفت: هنوز هیچ کدام قطعی نشده، در حال مذاکره هستیم. با یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس بازی می‌کنیم. قطعا آخرین بازی تدارکاتی است که در کشورمان برگزار می‌شود، اما هنوز حریفش مشخص نیست.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون تیم ملی در مورد بحث رونمایی از پوشاک و سرود تیم ملی، اظهار داشت: جلسات متعددی در خصوص شعر و سرود تیم ملی با وزارت ارشاد، وزارت ورزش و میراث فرهنگی در چند ماه اخیر برگزار و تقریبا نهایی شده است. فکر می‌کنم تا یکی دو هفته دیگر رونمایی می‌شود. در مورد البسه هم قرارداد از قبل بسته شده و در مراحل نهایی است. هم بحث رونمایی از لباس تیم ملی است که بچه‌ها درجام جهانی بپوشند و هم بحث نوع برند است که تقریبا از قبل نهایی شده بود.

وی در خصوص آخرین خبر از پرونده ویلموتس، گفت: اصلا اطلاعی ندارم.

پرهیزکاری در مورد اینکه آیا اتفاق جدیدی از سوی فیفا درباره پرونده بازی ایران-لبنان نیفتاده، اظهار داشت: گزارشاتی که خواستند ارسال شده، فعلا بازخوردی از طرف فیفا در این قضیه برای ما نیامده است.

وی در مورد اینکه آیا حقوق ماه اول کی‌روش پرداخت شده، گفت: او که الان شکایتی ندارد، شاید شما شکایتی داشته باشید! او یک مربی حرفه‌ای و شناخته شده است. در این مسائل فکر می‌کنم مشکل و چالشی نخواهیم داشت. مطمئن باشید حقوقش سر موقع پرداخت خواهد شد و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. حتما تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود. او از کشور ما شناخت کامل دارد که پذیرفته مجددا سرمربی تیم ملی ما بشود. فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود بیاید./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45935

ارسال نظر