انگیزه بالای قایدی برای بازی با فولاد؛ علت چیست؟

دیدار فینال جام حذفی ۹۹-۱۴۰۰ بین تیم های استقلال و فولاد علاوه بر شکست آبی های تهرانی و از دست دادن جام یک تلخی دیگر هم برای مهاجم محبوب این تیم داشت.

انگیزه بالای قایدی برای بازی با فولاد؛ علت چیست؟

از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بود که خبر رسید مهدی قایدی برای بازی در کشور امارات و حضور در باشگاه الاهلی آن کشور برنامه ریزی کرده و فرهاد مجیدی سرمربی وقت آبی پوشان نیز از موافقت خودش برای این منظور و کمک به پیشرفت ستاره های تیمش خبر داد. اما قایدی تا آخرین هفته لیگ برتر و بازی استقلال مقابل سپاهان در تاریخ هشتم مرداد هم کنار آبی پوشان ماند ولی نتوانست مانع از شکست ۱-۲ استقلال شود. گرچه استقلال تک گلش را هم روی خطایی توسط مهدی پور به ثمر رساند که محمد کریمی روی قایدی انجام داد و داور، بازیکن سپاهان را اخراج کرد.

پس از آن مسابقه قرار بود استقلال ۱۷ مردادماه نیز فینال جام حذفی را برگزار کند. در آن زمان قایدی دوست داشت راهی امارات شود ولی این بار فرهاد مجیدی از او خواست بماند تا در فینال کنار تیمش باشد و قهرمانی را با یکدیگر جشن بگیرند که البته این اتفاق هرگز رخ نداد. دو تیم مجیدی و نکونام پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش به تساوی ۰-۰ دست یافتند و در نهایت هم تیمی های قایدی با شکست ۲-۴ در ضربات پنالتی طعم تلخ شکست را چشیدند.

قایدی نیز پس از آن دیدار راهی امارات شد تا مقدمات کارهای انتقالش را انجام بدهد و سرانجام در بیست و نهم همان مرداد ماه (در تابستان سال پیش) با امضای رسمی قرارداد به تیم الاهلی پیوست. انتقالی که هرگز آنطور که مهدی انتظار داشت پیش نرفت و در نهایت باشوی محبوب هواداران پس از حدود یک سال در مرداد امسال (قبل از بازی هفته دوم روبروی ملوان) دوباره به استقلال برگشت.

ناگفته نماند؛ حالا قایدی این روزها و پس از ۱۴ ماه بار دیگر خودش را آماده بازی با فولادی می کند که برایش یادآور دو اتفاق تلخ شکست در فینال جام حذفی و جدایی از تیم محبوبش بود.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45373

ارسال نظر