رفتار زننده مهدی طارمی با سردار آزمون جنجالی شد

همین موضوع حالا حسابی جنجالی شده و بسیاری در فضای مجازی از رفتار مهدی طارمی انتقاد کرده‌اند. بسیاری این رفتار را تاییدی بر وجود دودستگی در تیم می‌دانند.

رفتار زننده مهدی طارمی با سردار آزمون جنجالی شد

عکس منتشرشده از لحظه تعویض مهدی طارمی با سردار آزمون در جریان بازی دوستانه تیم ملی ایران و سنگال، حاشیه‌ای جدید در اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به وجود آورد.

مهدی طارمی در دقیقه ۵۹ دیدار تدارکاتی ایران و سنگال از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به سردار آزمون داد اما هنگام تعویض، حاضر به دست دادن با سردار نشد.

همین موضوع حواشی درباره «دو دستگی» در اردوی تیم ملی ایران پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ را به یکی از موضوعات داغ بحث در محافل فوتبالی تبدیل کرد.

مهدی طارمی سردار آزمون

گفتنی است، سردار آزمون دقایقی پس از تعویض گل تساوی بخش ایران مقابل سنگال را به ثمر رساند تا این تیم در آخرین بازی دوستانه پیش از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ متحمل شکست نشود.

پیش تر تصاویر منتشره از تمرینات تیم ملی ایران در اردوی آماده سازی اتریش، شائبه دو دستگی در این تیم را به وجود آورده بود.

گفتنی است پس از استوری سردار آزمون و حمایت او از اعتراضات مردمی، خبرهایی از حواشی و دو دستگی در بین ملی‌پوشان فوتبال در اردوی اتریش به گوش می رسد./ خبر جنوب

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44060

ارسال نظر