واکنش جنجالی کی روش به دعوت ۲ ستاره اسکوچیچ

کی روش گفت: من بار دیگر از آقای تاج که به بنده اعتماد کرد تشکر می‌کنم و از اسکوچیچ هم ممنونم که تیم ملی ایران را به جام جهانی رساند. او در این کار موفق بود و کارش نباید نادیده گرفته شود.

واکنش جنجالی کی روش به دعوت ۲ ستاره اسکوچیچ

کارلوس کی‌روش در آستانه سفر به اتریش با دیدن نماینده خبرورزشی در فرودگاه و با دیدن جلد روزنامه که که از قول ساپینتو نوشته بودیم کی‌روش سفارش پذیر نیست، گفت: از خبرورزشی بابت حمایت‌هایش از تیم ملی ممنونم و امیدوارم این حمایت‌ها تا جام جهانی ادامه پیدا کند. همه ما در کنار هم هستیم که از اعتبار فوتبال ایران در جام جهانی دفاع کنیم و البته خوب می‌دانیم که کار خیلی سخت است چون اصلا زمان نداریم. واقعیت این است که همه رقبا از ما جلوتر هستند و باید بسیار بیشتر از قبل کار کنیم.

کی‌روش در ادامه گفت: من بار دیگر از آقای تاج که به بنده اعتماد کرد تشکر می‌کنم و از اسکوچیچ هم ممنونم که تیم ملی ایران را به جام جهانی رساند. او در این کار موفق بود و کارش نباید نادیده گرفته شود. اما تاکید می‌کنم که بار سنگینی روی دوش من و بازیکنانم قرار دارد و همه ما باید بیشتر از همیشه تلاش کنیم تا در جام جهانی موفق شویم. من قبلا هم گفتم خوشحالم که با انگلیس همگروه هستیم وباید از این فرصت برای نشان دادن توانایی‌های خود استفاده کنیم.

کی‌روش در واکنش به دعوت از بازیکنان محبوب اسکوچیچ نظیر صادق محرمی و شجاع خلیل زاده هم گفت: چرا فکر کردید آنها را دعوت نمی‌کنم؟ من فقط به موفقیت تیم ملی در جام جهانی فکر می‌کنم و هیچ هدف دیگری ندارم. هر بازیکنی که خوب و آماده باشد دعوت می‌شود و من نه تنها با بازیکنان تیم ملی بلکه با مربیان قبلی هم هیچ مشکلی ندارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42569

ارسال نظر