امیدوارم بتوانیم به دور بعد صعود کنیم | کی‌روش لژیونرها می‌شناسد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.

امیدوارم بتوانیم به دور بعد صعود کنیم | کی‌روش لژیونرها می‌شناسد

 

مهدی پاشازاده پیشکسوت اسبق فوتبال ایران درباره اینکه پس از بازگشت کی روش، شناخت او روی فوتبال ایران، می تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: صد در صد همینطور است. این مهم است که با توجه به زمان کم، مربی بیاوریم که روی تیم شناخت داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه تغییر سرمربی تیم ملی نزدیک به جام جهانی کار درستی بوده است یا خیر، گفت: انجام این کار قطعا عادی نیست. به نظر من اگر سرمربی تیم ملی را بعد از جام جهانی تغییر می دادند خیلی بهتر بود. ولی شرایط، حاد است. با توجه به حواشی که به وجود آمد، تیم ملی به ۲ دسته تقسیم شده بود که می توانست مشکل ساز شود.

 

پاشازاده درخصوص حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی نیز اضافه کرد: به نظر من تصمیم خوبی گرفته شده است. این می تواند باعث افزایش تجربه بازیکنان شود. تیم ما به نیروی جوان هم در تیم نیاز دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه کی روش روی لژیونرها شناخت کافی دارد، افزود: از این مهمتر، از لحاظ روانی، فرهنگی و سایر مسائل او روی بازیکنان شاغل در خارج از کشور شناخت دارد.

وی در مورد اینکه آیا اروگوئه و سنگال تیم های خوبی برای برگزاری بازی تدارکاتی به شمار می روند یا خیر، پاسخ داد: بازی های دوستانه بسیار خوبی است و می توانیم در تقابل با این دو تیم بزرگ، نظم و انضباط را در تیم ملی ببینیم.

پاشازاده درباره اینکه چقدر نسبت به صعود تیم ملی به دور بعد جام جهانی امیدوار است، گفت: حقیقتا تا پیش از این به موضوعات فکر نکرده بودم ولی اکنون امیدوارم تیم ملی بتواند راهی دور بعدی شود.

 

منبع: فرتاک نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41895

ارسال نظر