نکونام برای کی‌روش شرط گذاشت

پس از انتخاب کی روش، مسئولان فدراسیون اعلام کردند که با جواد نکونام برای مربیگری در تیم ملی به توافق رسیدند. حالا نکونام برای دستیاری سرمربی تیم ملی شرط گذاشته است.

نکونام برای کی‌روش شرط گذاشت

کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به ایران آمد تا قرارداد خود را به طور رسمی امضا و کارش را آغاز کند. این در حالی است که هنوز تکلیف دستیار ایرانی کی‌روش در تیم ملی مشخص نشده است.

پس از انتخاب کی روش، مسئولان فدراسیون اعلام کردند که با جواد نکونام برای مربیگری در تیم ملی به توافق رسیدند که بلافاصله گرشاسبی مدیرعامل فولاد اعلام کرد که این خبر درست نیست و نه نکونام و نه باشگاه فولاد علاقمند به این همکاری نیستند.

بیشتر بخوانید: چهره مشهور استقلال راهی تیم ملی شد؟

با این حال تاج رئیس فدراسیون در نشست خبری خود اعلام کرد که امیدوار است نکونام و فولاد این پیشنهاد را قبول کنند. تاج در همان نشست گفت که احتمالا نکونام پس از جام جهانی سرمربی تیم ملی خواهد شد و کی روش مدیر فنی تیم. اما نکونام گویا به این وعده اعتماد ندارد و برای قبول دستیاری کارلوس کی روش، تضمین می‌خواهد که حتما صندلی کی روش در آینده به او می‌رسد.

گفته می‌شود نکونام که در گذشته هم دستیار سرمربی پرتغالی بوده اعلام کرده به عقب بازنخواهد گشت و فقط در صورتی به تیم ملی بازمی‌گردد که تضمین دهند پس از کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41584

ارسال نظر