مطهری: هر چه مودب‌تر باشیم بیشتر فحش می‌شنویم

سرمربی نساجی در واکنش به شعارهای هواداران استقلال درباره خودش گفت که به این اتفاق عادت کرده است و هر چه مودب‌تر باشد بیشتر فحش می‌شنود.

مطهری: هر چه مودب‌تر باشیم بیشتر فحش می‌شنویم

استقلال در هفته ششم با نتیجه سه بر یک نساجی را شکست داد. حمید مطهری بعد از این بازی در نشست خبری اظهار کرد: درست است که در خیلی از دقایق بازی مالک توپ بودیم اما واقعا مثل همیشه بازی نکردم. بابت نیمه اول عذرخواهی می‌کنم. امروز یک‌سری اتفاقات هم پشت سر هم رخ داد. بازیکنم در نیمه دوم اخراج شد. در مربیگری همیشه با این چالش‌ها مواجه هستید. کریم اسلامی مصدوم شد. تیم ما بهم ریخت. باید سعی می‌کردیم سازماندهی خودمان را حفظ کنیم. خیلی سخت است که در این جو و در ورزشگاه آزادی خودمان را حفظ کنیم. مسئولیت باخت با من است. باید بیشتر زحمت بکشیم و تمرین کنیم که نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم.

وی درباره عملکرد یاسر همرنگ در این بازی گفت: کمک داور او چند اشتباه داشت اما فکر می‌کنم تا حدی طبیعی باشد. او یکی، دو صحنه را ندید که به آن اعتراض داشتیم. آقای همرنگ شجاعانه قضاوت کردند. اینطور نیستم که وقتی ببازیم روی داور بریزم. البته سه هفته سر ما را بریدند. خوب هم بریدند.

سرمربی نساجی درباره شعار هواداران استقلال علیه خودش اظهار کرد: چهار سال است به من فحش می‌دهند. عادت کرده‌ام. کسی که مودب باشد بیشتر مورد فحاشی است.

نساجی در واکنش به اینکه منظورش از اتفاقاتی که برای او مشکوک بود، چه چیزهایی است، گفت: منظورم داوری نبود. اینکه در یک روز اخراجی بدهیم، مصدوم شویم و اشتباه کنیم، کار را برای تیم سخت می‌کند.

مطهری درباره آینده خود با نساجی گفت: این چه سوالی است؟ یعنی چه شما دنبال آینده هستید؟ حرفه‌ای باش!

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40803

ارسال نظر