ترکیب پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان+ ساعت بازی پرسپولیس

تیم پرسپولیس باید امروز در مسجدسلیمان به مصاف نفتی برود که دو هفته قبل موفق شد استقلال را در ورزشگاه بهنام محمدی متوقف کند.

ترکیب پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان+ ساعت بازی پرسپولیس

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر فردا با برگزاری هشت دیدار برگزار می‌شود و پرسپولیس باید در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت برود. این دیدار از ساعت ۲۰ امروز آغاز می‌شود.

پرسپولیس با کسب ۱۱ امتیاز تا امروز صدرنشین لیگ برتر بوده و حالا امیدوار است در این بازی خارج از خانه هم پیروز شود و صدرنشین باقی بماند.

شیخ دیاباته و عالیشاه غایبان قطعی سرخپوشان هستند که نامشان برای حضور در این بازی در لیست قرار نخواهدداشت. لوکادیا در ۲ بازی اخیر برای پرسپولیس ۲ گل زده و هواداران سرخ‌های پایتخت امیدوارند که فردا در سومین بازی، شاهد سومین گل لوکادیا باشند.

نفت نیز با مهاجری لیگ را خوب شروع کرده و هفته قبل در مصاف با صنعت نفت ابادان ۲ بر ۱ پیروز شد. نفتی‌ها در بازی مقابل استقلال در این ورزشگاه به تساوی بدون گل رسیدند و حتی می‌توانستند برنده هم باشند.

نفت با سرمربی مشهدی خود ۸ امتیاز گرفته و در رده پنجم جدول است. نفت در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس ۱۱ امتیازی می‌شود و هم امتیاز با سرخ‌های پایتخت خواهدشد.

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وولیسیانی، اسماعیلی فر، نعمتی، سرلک، ترابی، رفیعی، لوکادیا، صادقی و عبدی یازده بازیکنی هستند که در این بازی به میدان خواهندرفت.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40616

ارسال نظر