پرسپولیس کار آسانی مقابل ما نخواهد داشت!

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی شد این تیم با تمام توان مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند و سرخپوشان کار آسانی نخواهند داشت.

پرسپولیس کار آسانی مقابل ما نخواهد داشت!

علیرضا دغاغله درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در بازی قبلی هم صنعت نفت را در آبادان شکست دادیم که برد بسیار باارزشی بود. حالا هم آماده بازی با پرسپولیس هستیم و انگیزه خیلی زیادی برای این بازی داریم.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد نتایج خوبی که تیمش در پنج هفته گذشته گرفته است، تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و جو خوبی هم در تیم وجود دارد، چون همه بچه‌ها یکدل و متحد هستند تا امسال بهترین نتایج ممکن را بگیریم. خوشحالم که تا اینجا عملکرد خوبی داشتیم، ولی به این راضی نمی‌شویم و می‌خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم.

وی راجع به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس لیگ امسال را خیلی خوب شروع کرده است و بازی سختی در پیش داریم . آنها با نفراتی که جذب کردند نسبت به سال گذشته قوی‌تر شده‌اند، ولی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و ترسی از حریف نداریم. پرسپولیس تیمی بزرگ و قابل احترام است، ولی شک نکنید که آنها کار آسانی برابر ما نخواهند داشت. نفت مسجدسلیمان در بازی با استقلال هم ثابت کرد که تیم باشخصیتی است و در بازی فردا هم دنبال این هستیم تا بهترین نمایش را داشته باشیم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40557

ارسال نظر