قرارداد دیاباته رسما افشا شد + عکس

در بدترین حالت اقتصادی ممکن برای پرسپولیس، این باشگاه 360 میلیارد تومان باید به بازیکنان و مربیانش بپردازد و در بهترین حالت قرارداد بازیکنان این تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود.

قرارداد دیاباته رسما افشا شد + عکس

باشگاه پرسپولیس مجموع ارقام دستمزد اعضای کادرفنی و بازیکنان خود را باتوجه به جدایی شرزود تمیروف و جذب شیخ دیاباته منتشر کرد تا به این ترتیب مشخص شود میزان بودجه این باشگاه برای فصل جدید چقدر است و رضا درویش چه تعهدی را به بازیکنان داده است.

این سومین باری است که باشگاه پرسپولیس قراردادهای خود را افشا می‌کند؛ پیش از این ۲۷ مرداد (پیش از خرید لوکادیا) و ۷ شهریور (پس از خرید لوکادیا) مجموع ارقام در سامانه کدال بارگذاری شد. مرتبه نخست مجموع قرارداد بازیکنان و مربیان با احتساب پاداش و ریسک فسخ عدد ۳۲۰ میلیارد تومان را نشان می‌داد.

در افشاگری دوم، رقم قراردادها باتوجه به اضافه شدن یورگن لوکادیا به ۳۵۰ میلیارد تومان رسید که البته باتوجه به فسخ قرارداد شرزود تمیروف در آخرین دقایق نقل و انتقالات، انتظار می‎‌رفت که مجموع قراردادها دوباره منتشر شوند که جذب شیخ دیاباته این الزام را بیشتر هم کرد.

 

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس روز گذشته اسناد جدید خود را در اختیار بازار فرابورس قرار داد که بر اساس آن رقم قرارداد بازیکنان تیم 208 میلیارد تومان است که احتمالا 61 میلیارد و 500 میلیون تومان پاداش به آن اضافه خواهد شد تا در مجموع کادر بازیکنی قرمزها روی عدد 270 میلیارد تومان بسته شود.

با احتساب تفاوت برگه قراردادها با تمیروف و با دیاباته، مشخص می‌شود که احتمالا دستمزد شیخ دیاباته 350 هزار دلار است و پرسپولیس چیزی حدود 10 میلیارد تومان به این مهاجم پرداخت خواهد کرد.

قرارداد کادرفنی سرخپوشان که متشکل از 17 نفر است، چیزی حدود 45 میلیارد تومان خواهد بود که پنج میلیارد پاداش عملکرد نیز به آن اضافه می‌شود تا پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی و دستیارانش 50 میلیارد تومان تعهد داشته باشد.

همچنین مجموع قرارداد تیمهای پایه پرسپولیس چهار میلیارد و دویست میلیون تومان است.

نکته مهم اینکه به این ارقام باید ریسک 35 میلیارد تومانی حاصل از فسخ قرارداد بازیکنان خارجی را هم اضافه کرد تا در بدترین حالت اقتصادی (اضافه شدن پاداش و ریسک فسخ) پرسپولیس تعهد 360 میلیارد به کادر فنی و بازیکنان خود داشته باشد. همچنین در بهترین حالت دستمزد اعضای تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود و شاید رقم واقعی در پایان فصل چیزی بین این دو عدد باشد.

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40527

ارسال نظر