پیراهن ۹ چلسی نفرین‌ شده است؟

توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار خانگی فردا مقابل وستهم از خریدهای باشگاه در روزهای آخر نقل و انتقالات و به خصوص پی‌یر امریک اوبامیانگ تمجید کرد.

پیراهن ۹ چلسی نفرین‌ شده است؟

چلسی فردا در هفته ششم لیگ برتر در خانه‌اش، ورزشگاه استمفوردبریج، به مصاف وستهم می‌رود. دیدار دو تیم در یکی از دربی‌های لندن در حالی برگزار می‌شود که چلسی شرایط چندان خوبی ندارد و دو باخت در سه بازی اخیر توماس توخل را با انتقاد مواجه کرده است.

به نظر می‌رسد جنجال‌های دیدار هفته دوم چلسی و تاتنهام که توخل در آنها نقش اساسی داشت تعادل چلسی را به هم ریخته. آبی‌های لندن بعد از آن بازی مقابل لیدز ۳-۰ شکست خوردند و با اینکه هفته چهارم لستر را در خانه ۲-۱ شکست دادند ولی در هفته پنجم مقابل ساوتهمپتون ۲-۱ شکست خوردند.

بخش مهمی از سوالات خبرنگاران در کنفرانس خبری توماس توخل به خریدهای آخر چلسی در نقل و انتقالات تابستانی و به خصوص جذب وسلی فوفانا از لستر و انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسلونا برمی‌گشت.

انتقال اوبامیانگ از بارسا به چلسی

اوبا در حال حاضر نمی‌تواند تمرین کند. باید برای اینکه از فکش محافظت بشود ماسک مخصوصی در اختیارش بگذاریم. از هفته آینده می‌توانیم او را به شرط استفاده از ماسک به میدان بفرستیم (در روزهای گذشته خانه این ستاره گابنی هدف سرقت خشونت‌آمیز قرار گرفت و او از ناحیه فک توسط سارقان آسیب دید).

پیراهن 9 چلسی نفرین شده است؟ نه. باید ثابت کنیم اینطور نیست. باید از اوبامیانگ به اندازه کافی حمایت کنیم تا بتواند در ضربات آخر کار را تمام کند. او از گذشته نمی‌ترسد و آماده است تاریخ خودش را بنویسد.

سابقه مشکلات انضباطی اوبامیانگ

مساله خیلی مهمی نیست و هیچوقت پررنگ نبوده. او کمی در وقت‌شناسی مشکل دارد ولی اینطور نیست که در جلسات تمرینی غیبت کند. اما اگر بگویید 60 دقیقه زودتر به تمرین بیا برایش مشکل است. این نگرانی مهمی نیست.

نقل و انتقالات تابستانی

بازیکنانی که خریدیم فوتبالیست‌های خیلی خوب و باشخصیتی هستند. خریدهای ما عالی بود. صحبت کردن درباره قیمت‌ها فایده‌ای ندارد. ما در بازار برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کردیم و گاهی رسیدن به قیمت ایده‌آل ممکن نیست.

وسلی فوفانا

برای او خیلی هیجان دارم. ما از خیلی وقت پیش او را به عنوان جایگزین تونی و آندریاس انتخاب کرده بودیم. تاد بولی می‌خواست هر طور شده او را جذب کند و هرگز تسلیم نشد. وسلی بازیکنی جوان و سریع است که در ضربات آزاد عالی کار می‌کند و چه در دفاع و چه در حمله کیفیت بالایی دارد.

بازی مقابل وستهم

وستهم تیم خیلی قدرتمندی است. یک تیم فیزیکی که روحیه تیمی خوبی دارد. آنها در بخشی از مسابقه می‌توانند عالی کار کنند و حریف‌شان را به زحمت بیندازند. در بخش‌هایی از مسابقه هم جلوی دروازه‌شان جمع می‌شوند و دفاع می‌کنند ولی در این دقایق ضدحمله‌های خیلی خطرناکی اجرا می‌کنند. 

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39100

ارسال نظر