پیشکسوت استقلال: استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد | ساپینتو شناخت خوبی از استقلال ندارد

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: تیم ساپینتو نامنظم بازی می‌کند و برای قهرمانی خیلی کار دارد.

پیشکسوت استقلال: استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد | ساپینتو شناخت خوبی از استقلال ندارد

علیرضا اکبرپور درباره تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم و تیم ساپینتو برنامه نداشت. این تیم فصل گذشته قهرمان شده و انتظار بالایی از آبی پوشان می‌رود چراکه اکثر بازیکنان فصل قبل حفظ شدند و چند بازین خوب هم به تیم ملحق شدند.

وی افزود: ساپینتو باید قبل از شروع لیگ ترکیب اصلی تیم را بدست می‌آورد، اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه نیز برای همین است تا سرمربی ترکیب ایده ال خودش را پیدا کند. اما با اینکه ۴ هفته از لیگ برتر می‌گذرد این مربی پرتغالی هنوز ترکیب تیمش را نمی‌شناسد و هر هفته شاهد تغییراتی در تیم هستیم که نشان می‌دهد ساپینتو شناخت خوبی از استقلال ندارد.

مهاجم اسبق آبی پوشان ادامه داد: استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد و به این شکل اگر ادامه دهد، قطعا به مشکل خواهد خورد. بازیکنان تیم باید جسارت و دوندگی بیشتری را نسبت به سال قبل داشته باشند. متاسفانه در خط هافبک استقلال فاقد یک بازیکن خلاق و پاسور است و این مشکل در چند فصل اخیر مشهود بوده است به همین دلیل پاس مناسب به مهاجمان تیم نمی‌رسد و مهاجمان تیم عملا کارایی نخواهند داشت. در گذشته سیروس دین محمدی هر زمان صاحب توپ می‌شد من می‌دانستم در کدام فضا می‌خواهد پاس بدهد و به سرعت برای خودم فضا سازی می‌کردم تا توپ در موقیت خوبی نصیب من شود. واقعا هم باید بگویم پاس‌های پشت دفاع را عالی ارسال می‌کرد.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39001

ارسال نظر