داشتن پاتوسی و دژاگه آرزوی همه تیم‌هاست!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گل را زودتر یا دیرتر می‌زدیم هیچ فرقی نداشت، چون تیم‌مان خوب بازی کرد و مستحق برد بودیم.

 داشتن پاتوسی و دژاگه آرزوی همه تیم‌هاست!

جواد نکونام در نشست خبری بعد از برتری یک بر صفر فولاد برابر سپاهان گفت: بازی تاکتیکی از هر دو تیم شاهد بودیم. خیلی با برنامه بازی کردیم و سپاهان را کاملا می‌شناختیم. در ۳ بازی گذشته این تیم ۶ گل زده و موقعیت‌های زیادی خلق کرده بود ولی امروز یک موقعیت هم به آنها ندادیم و توانستیم سپاهان را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در ضدحمله می‌توانستیم زودتر به گل برسیم. واقعا به مجموعه سپاهان به خاطر داشتن این تیم تبریک می‌گویم. یک تیم فوق‌العاده قوی و با پرستیژ هستند. امروز تیم ما کاملا با برنامه کار کرد، با تعویض‌هایی که داشتیم و یکی دو تا بازیکن‌مان را هم نداشتیم، کیفیت تیم‌مان را نشان دادیم و توانستیم بازی را ببریم. گل را زودتر یا دیرتر می‌زدیم هیچ فرقی نداشت، چون تیم‌مان خوب بازی کرد و مستحق برد بودیم. از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم بویژه هواداران خودمان که این همه راه به اصفهان آمدند و حمایت کردند. واقعا جو قابل احترامی در ورزشگاه بود و این ۳ امتیاز مبارک هواداران‌مان باشد.

نکونام درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش عنوان کرد: شکل تیم‌مان این است که کار گروهی انجام دهیم و به نفر وابستگی نداریم. کنت یکی از دروازه‌بانان خوب لیگ است و ما به خاطر همین او را جذب کردیم. در ۳ بازی از ۴ بازی گل نخوردیم و این عملکرد خوبی تیمی‌مان است بویژه دروازه‌بان‌مان. همه‌ با هم کار می‌کنیم و با هم نتیجه می‌گیریم و اگر نتیجه نگیریم نیز کنار هم هستیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که دژاگه و پاتوسی در بازی قبل و بازی با سپاهان به عنوان یار تعویضی به زمین آمده و گل‌های پیروزی تیمش را به ثمر رساندند و آیا برنامه‌ای در خصوص این تعویض‌ها داشتید؟ تصریح کرد: صدرصد همین‌طور است. متاسفانه آنها دیر به تیم ما اضافه شدند و اگر شرایط ایده‌آلی داشتند ما تیم پرمهره‌تری داشتیم. سعی می‌کنیم کم‌کم این دو بازیکن را به تیم اضافه کنیم، داشتن پاتوسی و دژاگه برای همه تیم‌ها آرزو است. ما خوشحالیم که کنار این بازیکنان هستیم و از این نظر آدم خوشبختی هستم. دژاگه و پاتوسی کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آنها بیشتر خواهیم دید.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38860

ارسال نظر