ترفند مهم یحیی برای بازی مقابل نفت

یحیی گل محمدی برای حل مشکل گلزنی این تیم تصمیم به ایجاد تغییر دوباره در ترکیب پرسپولیس در تقابل با نفت آبادان دارد تا این بار بتوانند در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران خود به پیروزی برسند.

ترفند مهم یحیی برای بازی مقابل نفت

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس از گزینه نخست گلزنی این تیم تبدیل به نیمکت نشین شد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو تساوی بدون گل توانست نخستین برد خود را در بازی سوم مقابل آلومینیوم در اراک کسب کند. این برد در حالی برای سرخپوشان رقم خورد که میلاد سرلک هافبک ملی پوش این تیم تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند تا خط حمله مدعی قهرمانی همچنان ناکام بماند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از حضور دو هفته‌ای مهدی عبدی در نوک حمله پرسپولیس تصمیم به استفاده از یورگن لوکادیا مهاجم خارجی تازه وارد این تیم گرفت.

لوکادیا به دلیل اضافه وزن به سختی در نیمه دوم دوندگی داشت که باعث تعویض او و ورود حامد پاکدل به زمین مسابقه شد تا مهدی عبدی همچنان در ترکیب قرار نگیرد.

با وجود اینکه لوکادیا نتوانست همچون عبدی برای پرسپولیس گلزنی کند اما شانس بیشتری برای ادامه حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارد. گل محمدی که در تمرینات پیش فصل مهدی عبدی را به عنوان ماشین گلزنی تیمش انتخاب کرده بود حالا امید به لوکادیا و پاکدل بسته است تا بهترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس اینگونه تبدیل به گزینه آخر شود.

سرمربی پرسپولیس برای حل مشکل گلزنی این تیم تصمیم به ایجاد تغییر دوباره در ترکیب پرسپولیس در تقابل با نفت آبادان دارد تا این بار بتوانند در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران خود به پیروزی برسند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه هفته جاری در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر برگزار می شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38709

ارسال نظر