ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت | تصمیم مهم یحیی روزی که زنان تماشاگر هستند

یک هفته بعد از استقلالی‌ها، امشب نوبت زنان پرسپولیسی است تا ورزشگاه آزادی را تزیین کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت | تصمیم مهم یحیی روزی که زنان تماشاگر هستند

یک هفته بعد از استقلالی‌ها، امشب نوبت زنان پرسپولیسی است تا ورزشگاه آزادی را تزیین کنند.

۴بازی باقیمانده از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز و امشب برگزار می‌شود. از ساعت۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی پرسپولیس میزبان نفت آبادان است اما اتفاق مهم‌تر در جای دیگری می‌افتد. سپاهان، صدرنشین ۳هفته ابتدایی لیگ از ساعت۱۹در اصفهان با یک حریف قدر و بدقلق روبه‌رو می‌شود که مدعیان قهرمانی خاطره خوبی از تقابل با این تیم ندارند.

پرسپولیس در میزبانی از آبادانی‌ها برای نخستین‌بار شاهد حضور زنان هوادارش در نخستین بازی داخلی است. بعد از تصاویر زیبایی که هفته گذشته زنان استقلالی در این ورزشگاه ساختند، حالا نوبت زنان پرسپولیسی است که لیگ برتر ایران را با حضورشان زیباتر کنند. پرسپولیس طلسم نبردنش را بالاخره در هفته سوم شکست و امروز به‌دنبال دومین پیروزی و رسیدن به امتیاز ۸ است. ۳بازی آینده پرسپولیس با نفت آبادان، هوادار و نفت مسجدسلیمان، توقع پیروزی‌های متوالی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده است.

اما کادر فنی پرسپولیس ترکیب احتمالی زیر برای بازی امشب درنظر خواهد گرفت:

علیرضا بیرانوند بعد از نمایش درخشان با سه کلین‌شیت در سه بازی ابتدایی فصل مرد شماره یک یحیی گل‌محمدی در درون دروازه سرخ‌پوشان خواهد بود تا به چهارمین کلین‌شیت متوالی دست پیدا کند.

در خط دفاعی مرتضی پورعلی گنجی بعد از اینکه مشکل محرومیت را پشت سر گذاشته مشکلی برای حضور در بازی امشب نخواهد داشت و او  در کنار گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی سرخ‌ها خواهد بود.

علی نعمتی مانند سه بازی قبل یکی از مهره‌های قابل اعتماد گل‌محمدی در سمت چپ به میدان می‌رود و دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس در دیدار امشب است.

میلاد سرلک، سروش رفیعی، علی صادقی و مهدی ترابی کمربند میانی سرخ‌ها را برای این دیدار تشکیل می‌دهند و بازیکنانی مثل سینا اسدبیگی و کمال کامیابی‌نیا ذخیره‌های مطمئنی در میانه میدان روی نیمکت حضور دارند. 

یورگن لوکادیا در نوک پیکان پرسپولیس قرار می‌گیرد و امید عالیشاه هم مهاجم سایه سرخ ها خواهد بود. ضمن آنکه مهدی عبدی، حامد پاکدل و محمد عمری هم نیز می‌توانند درصورت لزوم به عنوان بازیکن جانشین در خط حمله قرار بگیرند.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در این فصل تصمیم دارد تا از تغییرات زیاد در ترکیب تیمش جلوگیری کند. اتفاقی که فصل گذشته باعث انتقاداتی زیادی از او شده بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و لوکادیا.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38678

ارسال نظر