کری خوانی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای استقلال

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در آینده‌ای نه چندان دور نفت مسجدسلیمان حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

کری خوانی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای استقلال

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در آینده‌ای نه چندان دور نفت مسجدسلیمان حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش عرشه آنلاین، وی اظهار داشت: خدا را شکر لیگ آرام آرام در مسیر خودش پیش می‌رود و تیم‌ها ‌کم‌کم به شرایط بازی نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر می‌شوند، به ویژه تیم‌هایی مانند تیم ما که تغییرات زیادی داشته و به زمان نیاز ندارند تا ‌تغییرات با تفکرات‌شان هماهنگ شود. ما نفراتی را جذب کردیم و روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم. درست است هفته گذشته روی غافلگیری بازی را به پیکان واگذار کردیم، ولی شکل فوتبال و آمارهای‌مان نشان می‌داد که حرکت رو به جلو و پیشرفت داریم و این مسئله می‌تواند برای ما امیدوارکننده باشد و در آینده‌ای نه چندان دور نفت مسجدسلیمان حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

وی ادامه داد: خدا را شکر با تلاش هیئت مدیره، مدیران استانی و شهری، به ویژه فرماندار توانستیم مبلغی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و امیدوارم بتوانیم قسط‌های بعدی را هم پرداخت کنیم. بازی مقابل استقلال یک بازی سخت و نفسگیر است و ما نیاز به دوندگی خوب و تمرکز بالا داریم و اینکه غافلگیر نشویم. بارها بازیکنان ما ثابت کردند که می‌توانیم راه‌های نفوذ تیمی چون استقلال را ببندیم و از فضاهایی که به ما می‌دهند، حمله کنیم. تنها موردی که کار ما را سخت می‌کند، بازیکنانی از استقلال هستند که می‌توانند شرایط بازی را عوض کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با بچه‌ها صحبت کردیم. ما می‌توانیم آنها را کنترل کنیم و هیچ چیزی را به قضا و قدر نسپریم. تمام تلاش ما این است که از شروع تا پایان بازی با استقلال کار را مدیریت کنیم و خودمان را جاهایی که نیاز است به حریف غالب کنیم. سعی می‌کنیم که یک بازی ارزشمند و شایسته و در خور نام خوزستان، مسجد سلیمان، تیم نفت و خود بچه‌ها باشد. امیدوارم فردا روز خوبی را برای هم رقم بزنند.

مهاجری در پاسخ به این سؤال که «چه انتظاری از هواداران نفت مسجدسلیمان دارید؟»، گفت: در بازی قبلی مقابل پیکان که باشگاه تماشای بازی را رایگان کرده بود و تیم ما هم شروع خوبی در لیگ داشت و بعد از مدت‌ها می‌توانستیم، از حضور تماشاگران استفاده کنیم، انتظارم این بود استقبال بهتری شود. تماشاگران شهرهایی مثل قائمشهر، انزلی، آبادان، مسجدسلیمان و تبریز با تیم زندگی می‌کنند. تیم هویت آن شهرها و فوتبال درون خانه‌هاست. من از مسجدسلیمان هم چنین ذهنیتی را داشتم. چه قبلاً که میهمان می‌آمدیم به اینجا چه الان که خودم در این تیم مسئولیت فنی دارم.

وی تصریح کرد: انتظار من این بود که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. این تماشاگر یار دوازدهم ماست. در لحظه‌هایی که ما و بازیکن نیاز داریم به‌عنوان یک اهرم انگیزه و فشار باعث می‌شوند تا تیم بهتر کار کند. مثل موتوری که گاز می‌دهند و ما جان می‌گیریم. در واقع تماشاگر می‌تواند این روح را به تیم تزریق کند. فردا بازی با استقلال است و قطعاً استقبال بهتری می‌شود، ولی امیدوارم که در بازی‌های دیگر هم هواداران نفت به ورزشگاه بیایند. ما شدیداً نیاز داریم که هواداران را کنارمان داشته باشیم تا لحظاتی که کم آوردیم اهرمی برای بیدار کردن تیم باشند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به وضعیت مصدومان تیمش گفت: یکی دو بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند و باید با کادر پزشکی‌مان صحبت کنیم و ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم./ تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38469

ارسال نظر