استقلال مقابل پیکان کولاک کرد + گل های بازی

فرهاد مجیدی ۱۱ بازیکن ابتدایی‌اش برای بازی با پیکان را اعلام کرد.

استقلال مقابل پیکان کولاک کرد   + گل های بازی

فرهاد مجیدی ۱۱ بازیکن ابتدایی‌اش برای بازی با پیکان را اعلام کرد.

تیم های فوتبال پیکان تهران و استقلال از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. استقلال هفته گذشته در دربی پایتخت به تساوی رسید و پیکان هم مقابل نفت آبادان به یک امتیاز بسنده کرد تا بازی امروز دو تیم برای هر دو مربی حیاتی و مهم باشد.

ترکیب استقلال در بازی امروز به شرح این نفرات است:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد.

ترکیب استقلال مقابل پیکان اعلام شد/عکس

ترکیب تیم فوتبال پیکان:

 

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، محمد جواد آزاده، علیرضا کوشکی، مجتبی حقدوست، محمد مهدی محبی و ابراهیم صالحی.

 

داور:


پیام حیدری

شرح گل ها:


پیکان صفر – استقلال یک (دقیقه ۳۲: سیاوش یزدانی): ارسال کرنر مهدی مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر و اثرگذاری رودی ژستد همراه شد و پاس این بازیکن در دهانه دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن در حالی که تعادلش را از دست داده بود و توپ نیز از او عقب تر بود، با ضربه ای دیدنی و مطمئن دروازه کرمانشاهی را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

پیکان صفر – استقلال ۲ (دقیقه 74: محمد دانشگر): پس از اینکه بازیکنان پیکان به روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شدند، استقلال کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد. مهدی مهدی پور پشت این توپ ایستاد و آن را به روی دروازه ارسال کرد که این پاس فوق العاده با ضربه سر دیدنی محمد دانشگر همراه شد و مدافع پیش تاخته استقلال تیمش را به گل دوم رساند.

پیکان صفر – استقلال 3 (دقیقه ۸۵: ارسلان مطهری): پاس دیدنی زبیر نیک نفس به روی دروازه با ارسلان مطهری رسید و این بازیکن با چرخشی دیدنی و ضربه ای فوق العاده توپ را از کنار پای کرمانشاهی سنگربان پیکان به گل سوم استقلال تبدیل کرد

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: توپ در محوطه جریمه به یامگا رسید، اما نتوانست به سمت دروازه پیکان شوتزنی کند و در نهایت کرمانشاهی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۶: داور پشت محوطه جریمه به سود استقلال ضربه ایستگاهی گرفت و بهروز نوروزی فرد را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸: دروازه بان پیکان شوت مهدی پور را به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۹: ضربه سر ژستد با واکنش کرمانشاهی همراه شد.

دقیقه ۱۶: شوت زمینی ژستد با فاصله کم از کنار دروازه پیکان عبور کرد.

دقیقه ۲۲: ضربه سر امیرحسین حسین زاده از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: ضربه قیچی برگردان ژستد راهی به دروازه پیکان پیدا نکرد

دقیقه 31: شوت محکم و روپای زبیر نیک نفس از فاصله 30 متری به شکل دیدنی راهی دروازه پیکان کرد که با واکنش فوق العاده کرمانشاهی راهی کرنر شد.

دقیقه 45+2: حرکت دیدنی جعفر سلمانی از سمت راست با عبور از مدافعین پیکان همراه شد و پاس بسیار خوب این بازیکن در بهترین شرایط ممکن به سبحان خاقانی رسید ولی کنترل بد این بازیکن باعث فاصله گرفتن توپ از پای او شد و این موقعیت بسیار خوب از دست رفت که البته ناهمواری زمین نیز در آن تأثیر گذار بود.

دقیقه 48: امیرحسین حسین زاده با یک حرکت دیدنی دو مدافع پیکان را از پیش روی خود برداشت و با یک پاس رو به عقب در گوشه محوطه جریمه سلمانی را صاحب توپ کرد ولی شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: پاس خوب محمدجواد آزاده به پیمان رنجبری رسید ولی شوت این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 65: یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد و در ادامه نیز با تلاش رودی ژستد برای تأثیرگذاری روی توپ بی نتیجه بود و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 69: ارسال کرنر مهدی مهدی‌پور به روی دروازه با ضربه سر محمد دانشگر همراه شد و سیاوش یزدانی موقعیتی مشابه گلی که در نیمه اول به ثمر رساند را به دست آورد ولی ضربه سر او در دهانه دروازه و مقابل دروازه خالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: شوت محمدحسین فلاح روی یک ضربه کاشته با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: کوشکی در موقعت مناسبی قرار گرفت که شوت این بازیکن با واکنش خوب حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 79: نادر محمدی در بدو ورود قصد داشت پرتاب اوتی که به دست آمده بود را به روی دروازه ارسال کند که توپ به سینه حسین زاده برخورد کرد.

دقیقه 80: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال موقعیت خوبی را برای خودروسازان به وجود آورد که حسینی با خروجی دیدنی توپ را دفع کرد.

دقیقه 82: حرکت دیدنی کوین یامگا از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه با پوشش خوب ثابت ایمانی دور شد و استقلالی ها نتوانستند به گل سوم برسند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3828

ارسال نظر