مبارزه خونین یک هالک ایرانی واقعی | مبارزه امیرعلی اکبری با رقیب ایتالیایی (ویدیو +16)

برتری امیر نقطه عطفی برای بازگشت دوباره خودش است، اما مهم‌تر از این، حضور قدرتمندانه بود که تمام تلخی کار‌هایی که سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی از خودش به یادگار گذاشته بود را از ذهن‌ها پاک کرد.

مبارزه خونین یک  هالک ایرانی واقعی | مبارزه امیرعلی اکبری با رقیب ایتالیایی  (ویدیو +16)

امیر علی اکبری مبارز حرفه‌ای رشته MMA در سومین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ در یک نبرد خونین مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی مقتدرانه به پیروزی رسید. امیر علی اکبری، فایتر سنگین وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در سنگاپور برگزار کرد.

امیر علی اکبری موفق شد در اواخر راند دوم مبارزه، مائورو سریلی از ایتالیا را ناک اوت فنی کند. به این ترتیب علی اکبری توانست اولین برد خود در سازمان وان چمپیونشیپ را ثبت کند.

از آخرین شکست امیر علی‌اکبری یک سال می‌گذشت. شکستی که دومین ناک اوت امیر در مسابقات هنر‌های رزمی به فاصله چند ماه بود. ناک اوتی که امیر را در شرایط سختی قرار داده بود و حتی گفته می‌شد که ممکن است در صورت تکرار ناک اوت در سنگاپور او برای همیشه از این مسابقات خداحافظی کند و دیگر در قفس مبارزه نکند. اتفاقی که البته رخ نداد و امیر در سنگاپور بازگشت فوق‌العاده‌ای به قفس داشت و حالا با همین بردی که مقابل فایتر ایتالیایی به دست آورد، می‌خواهد با قدرت به کارش در این ورزش ادامه دهد. این اولین برد امیر در مسابقات وان چمپیونشیپ بود. بردی ارزشمند و مهم که می‌تواند روند جدیدی را در ورزش به وجود بیاورد.

حریف امیر در مسابقات MMA یک رزمی‌کار ایتالیایی بود که البته کارنامه خوبی از خودش به جا گذاشته بود و در چند سال اخیر عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت. مائورو چرلی از ایتالیا ۱۴ برد و ۴ باخت را در کارنامه داشت و با توجه به آن چیزی که امیر در یک سال اخیر از خودش به جا گذاشته بود، بعید بود امیدی به درخشش امیر وجود داشته باشد؛ دو ناک اوت عجیب موضوعی نبود که بتوان به سادگی آن را از امیر قبول کرد. بعد از همین دو ناک اوت بود که تصمیم گرفت از شش ماه پیش دوباره به کار کردن با علیرضا استکی برگردد و همین باعث شده بود که امیر دوباره به دوران اوجش برگردد. امیر علی‌اکبری وقتی در این ورزش شروع به درخشش کرد که با علیرضا استکی کار کرد و از زمانی هم دوران نزولش شروع شد که از علیرضا استکی جدا شد، اما حالا در همین شش ماه هم مشخص شد که او تا چه اندازه روی امیر شناخت دارد و می‌تواند نقاط ضعفش را برطرف کند.

برتری امیر نقطه عطفی برای بازگشت دوباره خودش است، اما مهم‌تر از این، حضور قدرتمندانه بود که تمام تلخی کار‌هایی که سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی از خودش به یادگار گذاشته بود را از ذهن‌ها پاک کرد. امیر نشان داد که هالک واقعی ایران خودش است و می‌توان روی درخشش او حساب کرد. موفقیتی که شاید مسیر درخشش دوباره او را در این ورزش هموار کند.

امیر علی اکبری مبارز حرفه‌ای رشته MMA

 

منبع: فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38319

ارسال نظر