بازی ایران و روسیه تایید شد

پیشنهاد ما بازی در کشور قطر است. ما این آمادگی را داریم که از تیم ملی ایران دعوت کنیم که بازی در روسیه نیز برگزار شود. به فیفا نیز اعلام کردیم و آنها نیز قبول کردند که این بازی انجام شود.

بازی ایران و روسیه تایید شد

ایگور لویتین، دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دستیار رئیس‌جمهور روسیه در این نشست در خصوص رقابت میان ورزشکاران ایران و روسیه گفت: ورزشکاران روسیه این آمادگی را دارند که در مسابقات ایران حضور پیدا کنند و همچنین از ورزشکاران ایران نیز دعوت می‌کنیم که در مسابقات روسیه شرکت کنند. تمایل داریم در این خصوص تفاهم نامه‌ای بین دو کشور منعقد شود.

وی در ادامه راجع به برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های فوتبال ایران و روسیه عنوان کرد: یک پیشنهاد دیگر ما درخصوص مسابقات جام جهانی قطر است. فدراسیون فوتبال روسیه از فدراسیون فوتبال ایران درخواست دارد که یک بازی دوستانه بین دو تیم فوتبال برگزار شود و تمرین خوبی قبل از شروع جام جهانی باشد.

ایگور لویتین اضافه کرد: باید جلسه‌ای بین دو فدراسیون برگزار شود که تاریخ برگزاری مسابقه دوستانه را انتخاب گنند. پیشنهاد ما بازی در کشور قطر است. ما این آمادگی را داریم که از تیم ملی ایران دعوت کنیم که بازی در روسیه نیز برگزار شود. به فیفا نیز اعلام کردیم و آنها نیز قبول کردند که این بازی انجام شود.

سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز درخصوص پیشنهاد دستیار رئیس‌جمهور روسیه مبنی بر انجام بازی دوستانه بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه گفت: پیشنهاد ارزشمندی بود و حتما این موضوع را به فدراسیون فوتبال ایران منتقل می‌کنیم. حدود ٢۵ روز دیگر فیفا دی آغاز می‌شود و ایران در این تاریخ دو بازی دوستانه با یک کشور آفریقایی و یک کشور آمریکایی خواهد داشت اما پیشنهاد شما را همین امشب به فدراسیون فوتبال منتقل خواهم کرد.

سجادی در پاسخ به پیشنهاد دستیار رئیس‌جمهور روسیه که این دیدار می‌تواند در روسیه و یا کشور قطر برگزار شود؛ بیان کرد: اینکه بازی دوستانه در چه زمینی برگزار شود به نظرم می‌تواند توسط فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تصمیم‌گیری شود.

ایگور لویتین در ادامه این دیدار در تکمیل حرف‌هایش گفت: باعث خوشحالی است که بتوانیم در حوزه‌های مختلف ورزشی با کشور ایران همکاری کنیم. تحریم‌هایی که توسط کشورهای غربی علیه روسیه ایجاد شده بیشتر به ورزشکاران لطمه وارد شده است و ورزشکاران ما از بسیاری از مسابقات بین‌المللی مجبور به کناره گیری شدند./ ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37744

ارسال نظر