ساپینتو: مس تیم خوبی است | رقیبمان را کنترل می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم مس تازه به لیگ برتر آمده و نشان داده تیم خوبی است.

ساپینتو: مس تیم خوبی است | رقیبمان را کنترل می‌کنیم

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: مس مقابل تیم خوب پیکان گل‌های زیادی به ثمر رساند و باعث شگفتی شد. این تیم تازه به لیگ برتر آمده و نشان داده تیم خوبی است. آنها امتیازات برابری با ما دارند و همانطور که قبلاً گفتم، در لیگ تیم ضعیفی نداریم.

مس منتظر اشتباهات کوچکی است تا به گل برسد و ۳ امتیاز را بگیرد

وی با بیان اینکه ایده‌های زیادی در حمله، دفاع و سایر نکات دارد، تصریح کرد: باید مسائلی را که می‌خواهم، در بازی‌ها پیاده کنم و اکنون بازیکنان، نکات مختلف را به بازی انتقال می‌دهند. بازی فقط تهاجمی نیست و در دو دیدار قبلی دیدیم که رقبا منتظر اشتباهات کوچکی هستند که موقعیت بسازند. مس هم آمده تا فردا سه امتیاز را بگیرد و منتظر اشتباهات کوچکی است تا به گل برسد.

تیمی نیستیم که منتطر حریف بمانیم و رقیب را کنترل خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم مثبت کار کنیم، می‌توانیم ریسک کنیم، اما رقبا همانند دیدارهای قبل منتظر اشتباهات ما هستند؛ همانطور که در دو بازی قبلی گل هم خوردیم. تیمی نیستیم که منتطر حریف بمانیم و ما رقیب را کنترل خواهیم کرد. به همین خاطر باید از لحاظ فیزیکی و ذهنی آماده باشیم و بهترین تصمیمات را بگیریم.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37716

ارسال نظر