برنامه ویژه ساپینتو برای 3 بازیکن استقلال

استقلال در هفته سوم میزبان تیم فوتبال مس کرمان است و این احتمال وجود دارد که برای اولین بار این ۳ بازیکن از ابتدا و به صورت همزمان در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار بگیرند.

برنامه ویژه ساپینتو برای 3 بازیکن استقلال

نیمه دوم بازی استقلال و ملوان یک پیام واضح برای آبی‌ها و به خصوص برای سرمربی این تیم داشت. دو بازیکنی که به تازگی جواز حضور در ترکیب این تیم را گرفتند در کنار مهاجمی که شاید در صف پر تعداد مهاجمان این تیم کمتر به او توجه می‌شد، ظرفیت تشکیل یک ترکیب طلایی را در فاز تهاجمی برای این تیم دارند.

استقلالی‌ها که در نیمه اول با یک گل از میزبان خود عقب افتادند، با تعویض‌هایی که در نیمه دوم در فاز تهاجمی انجام دادند ورق بازی را برگرداندند و نه تنها ۳ بار به تک گل نیمه اول میزبان خود پاسخ دادند، این شانس را داشتند که تعداد گل‌های خود را افزایش هم بدهند.

عملکرد درخشان ۳ بازیکن تعویضی آبی‌ها پس از ورود به زمین و تاثیر گذاری آنها بر نتیجه بازی نیمکت نشین پرتغالی آبی پوشان را به این اندیشه فرو برد تا با تشکیل یک مثلث تهاجمی از ترکیب مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی شرایط تیمش را در حمله بهبود ببخشد.

استقلال در هفته سوم میزبان تیم فوتبال مس کرمان است و این احتمال وجود دارد که برای اولین بار این ۳ بازیکن از ابتدا و به صورت همزمان در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار بگیرند؛ در این صورت مدافعان مس کرمان دقایق دشواری را در ورزشگاه آزادی تجربه خواهند کرد.

دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال از هفته سوم لیگ برتر ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه ۳ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این نخستین دیدار آبی‌های پایتخت در این فصل خواهد بود که با حضور تماشاگر برگزار می‌شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37387

ارسال نظر