اعتراف تلخ سرمربی پیکان بعد از شکست؛ مغرور بودیم

سرمربی پیکان می‌گوید بازیکنان تیمش مقابل مس کرمان عملکرد خوبی نداشتند.

اعتراف تلخ سرمربی پیکان بعد از شکست؛ مغرور بودیم

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان می‌گوید بازیکنان تیمش مقابل مس کرمان عملکرد خوبی نداشتند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی اظهار کرد: روز خوب تیم ما نبود. اشتباهات فردی زیادی داشتیم. روند باب تیم مس شد. بازیکنان ما عملکردشان جای دفاع ندارد. بازی‌های اول لیگ، بازی اشتباهات است و هر کسی اشتباه کند، تنبیه می‌شود. ما اعتقاد خود را نسبت به بازیکنان از دست نمی‌دهیم و امیدوارم از این بازی درس بگیریم و اشتباهات را جبران کنیم و امتیازات را جمع کنیم.

او ادامه داد: ما می‌دانستیم حریف به دنبال توپ‌گیری و ضد حمله است. یک توپ لو رفت و بازیکن مس گل را به ثمر رساند. روی گل دوم هم ما روی یک اشتباه، یک پنالتی کادو دادیم و باعث شد تیم از روند خود خارج شود. امیدوارم این باخت یک درسی باشد تا دیگر دچار غرور نشویم. اگر امتیازاتی هفته پیش کسب کردیم، به خاطر جنگندگی بوده است. اگر این جنگندگی نباشد، تنبیه می‌شویم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: حساسیت ما برای این بازی، حساسیت برای کسب امتیاز بود. خیلی دوست داشتیم نتیجه زحمات خود را ببینیم اما روز خوب بازیکنان ما نبود. اگر می‌توانستیم تعویض کنیم، شاید ۸ بازیکن خود را عوض می‌کردیم. دنبال حاشیه نیستیم و اگر در فوتبال ضعیف ظاهر شوی و به حریف کادو بدهی، به بدترین شکل تنبیه می‌شوی.

حسینی درباره حواشی بازی گفت: من متوجه حواشی نشدم و در جریان بازی بودم و به آن توجه نکردم./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37023

ارسال نظر