ادعای پیشکسوت استقلال درباره ساپینتو؛ بی‌تجربه است

پیشکسوت استقلال گفت: نباید از استقلال انتقاد شود، تازه هفته اول لیگ برتر است و باید به ساپینتو فرصت داد، او احتیاج به حداقل ۶ هفته زمان نیاز دارد تا به شرایط مطلوب برسد، اینکه استقلال پارسال نباخت نباید برای این تیم به یک بحران تبدیل شود.

ادعای پیشکسوت استقلال درباره ساپینتو؛ بی‌تجربه است

علی لطیفی، پیشکسوت استقلال گفت: نباید از استقلال انتقاد شود، تازه هفته اول لیگ برتر است و باید به ساپینتو فرصت داد، او احتیاج به حداقل ۶ هفته زمان نیاز دارد تا به شرایط مطلوب برسد، اینکه استقلال پارسال نباخت نباید برای این تیم به یک بحران تبدیل شود.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: ساپنتو شناخت از فوتبال ایران ندارد و این یک موضوع طبیعی بود، او به تازگی هدایت استقلال را بر عهده گرفته است و زمان همه چیز را مشخص کند.

وی افزود: خسرو حیدری از مفاخر استقلال است و کار خوبی که به عنوان مربی استقلال انتخاب شد اما به همان میزان که موافق حضور او بر روی نیمکت بودم اعتقاد دارم بیشتر از آنکه وی بتواند به استقلال کمک کند این استقلال و ساپینتو است که به او کمک می‌کنند چرا که بی تجربه است، شرایط بازیکنی با مربیگری متفاوت است و از زمین تا آسمان تفاوت دارد. یک مربی ایرانی با تجربه که در لیگ برتر، لیگ آزادگان کار کرده است بهتر می‌تواند به استقلال کمک کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نفرات کلیدی خود را در بازی با سپاهان در اختیار نداشت و اگر آنها به این تیم اضافه شوند بر قدرت تیمی شاگردان ساپینتو افزوده خواهد شد.

لطیفی تصریح کرد: جمع کردن استقلال خیلی مهم است، ساپینتو تیم را از نظر تاکتیکی و فنی هدایت می‌کند اما جمع کردن استقلال اهمیت دارد و با توجه به اینکه حیدری بی تجربه است نمی‌تواند این کار را انجام دهد، او باید حضور داشته باشد و کار یاد بگیرد اما یک فرد با تجربه بهتر در این مقطع کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: نباید از استقلال انتقاد شود، تازه هفته اول لیگ برتر است و باید به ساپینتو فرصت داد، او احتیاج به حداقل ۶ هفته زمان نیاز دارد تا به شرایط مطلوب برسد، اینکه استقلال پارسال نباخت نباید برای این تیم به یک بحران تبدیل شود.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال به یک دفاع راست نیاز دارد، در این ژست حتما باید بازیکن بگیرد، میرزایی دفاع راست کلاسیک نیست، پل میکر دیگر پستی است که باید مهاجمان را در در امر گلسازی کمک کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36225

ارسال نظر